راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پیش‌ثبت‌نام الکامپ شروع شد  

به اطلاع علاقه‌مندان و متقاضیان شرکت در بیست‌وششمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) می‌رساند که ثبت‌نام این نمایشگاه از امروز آغاز می‌شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان نصر کشور، با توجه به پیگیری و هماهنگی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور با دستگاه‌ها و سازمان‌های متولی، الکامپ ۱۴۰۲ از تاریخ ۴ تا ۷ تیرماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و بر این اساس پیش‌ثبت‌نام آن از امروز از طریق پایگاه اینترنتی نمایشگاه الکامپ آغاز خواهد شد.

طبق اعلام ستاد برگزاری الکامپ، در این دوره از نمایشگاه مانند سنوات قبل، متقاضیان فضای نمایشگاهی کمتر از ۸۰ مترمربع، بعد از ثبت‌نام، تأیید مدارک و سپس جانمایی غرفه توسط ستاد برگزاری در سایت الکامپ، ۴۸ ساعت فرصت دارند تا با پرداخت هزینه‌های مرتبط، ثبت‌نام خود را قطعی کنند.

متقاضیان بالای ۸۰ مترمربع نیز پس از ثبت‌نام در سایت الکامپ، به ترتیب اولویت زمانی ثبت‌نام، برای جانمایی دعوت خواهند شد و این گروه نیز پس از تعیین فضای غرفه، ۴۸ ساعت مهلت خواهند داشت تا با تسویه‌حساب مالی، ثبت‌نام خود را قطعی کنند.

متقاضیان سازمان‌ها و نهادهای دولتی نیز مانند بخش خصوصی می‌توانند با مراجعه به سایت الکامپ ثبت‌نام کنند. بدیهی است ثبت‌نام این گروه از متقاضیان نیز پس از تسویه‌حساب مالی قطعی خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.