راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

حضور مدیران گروه توسن در هشتمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه / شرکت توسن در آستانه ورود به فرابورس قرار دارد

گروه توسن به همراه برخی شرکت‌های زیرمجموعه این گروه در هشتمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه حضور فعالی خواهد داشت. به گزارش روابط عمومی گروه توسن، این شرکت طبق برنامه‌ریزی‌های راهبردی، قصد دارد سهام شرکت توسن را به عنوان یکی از شرکت‌های فعال فناوری اطلاعات ایران در بورس عرضه عمومی کند.

شرکت توسعه سامانه‌های نرم‌افزاری نگین یا توسن یکی از شرکت‌های زیرمجموعه گروه توسن است که اخیرا دو جایزه چهارمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور در زمینه‌های تولید و صادرات و همچنین بانکداری الکترونیکی را به دست آورده است. علاوه بر این در دهمین اجلاس متخصصین و روسای بانک، بیمه، بورس و شرکت‌های تاثیرگذار در اقتصاد کشور نشان طلایی رضایت‌مندی مشتریان در حوزه بانکداری به توسن اهدا شده است. گفتنی است که شرکت توسن برترین شرکت از نظر رشد سریع در میان 500 شرکت برتر ایران است.

گروه توسن شامل شرکت‌های توسن، توسن تکنو، داده کاوان توسن، سها و سامانه‌های مقیاس بزرگ توسن (TLS)، تحلیلگران و سیمرغ است. نماینده و ارائه کننده محصولات و راهکارهای بین‌المللی شرکت توسن نیز شرکت بین‌المللی IDCORP است.

گروه توسن به صورت تخصصی در زمینه فناوری اطلاعات فعالیت می‌کند و قصد دارد با توسعه فعالیت‌هایش در زمینه کسب‌وکارهای نوآورانه فناوری سرمایه‌گذاری کند.

هشتمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه با حضور گسترده بانک‌های دولتی و خصوصی، موسسه‌های مالی و اعتباری، شرکت‌های بیمه، کارگزاران بورس و فعالان بازارهای پولی و مالی از روز یکشنبه 18 خرداد تا روز چهارشنبه هفته جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

مدیران گروه توسن برای مذاکره و معرفی جدیدترین خدمات و محصولات این شرکت در محل غرفه این شرکت واقع در سالن A41 شماره A4119 حضور خواهند داشت.

TosanGroup

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.