راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سبحانیان رئیس سازمان امور مالیاتی شد

با تصویب هیئت دولت، خبر «راه پرداخت» تأیید و سید محمدمهدی سبحانیان رئیس سازمان امور مالیاتی کشور شد.


سخنگوی دولت هفته گذشته از تغییراتی در کابینه دولت سیزدهم خبر داد که طبق آن، میرکاظمی از سمت ریاست بر سازمان برنامه‌وبودجه برکنار و جانشین او داوود منظور شده است.
بررسی‌های «راه پرداخت» در این زمینه نشان داد که سید محمدهادی سبحانیان، معاون اقتصادی خاندوزی قرار است جانشین منظور در سازمان امور مالیاتی شود.

اکنون با مصوبه امروز هیئت وزیران، سیدمحمدهادی سبحانیان به‌عنوان رئیس سازمان امور مالیاتی کشور انتخاب شد.
بر اساس این گزارش، سید محمدهادی‌ سبحانیان که پیش از این معاون امور اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی بود، از سوی سید احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد به‌عنوان رئیس جدید سازمان امور مالیاتی به هیئت دولت پیشنهاد شده بود و اعضای دولت در جلسه امروز خود با پیشنهاد وزیر موافقت کردند.

سید محمدهادی سبحانیان دانش‌آموخته مقطع کارشناسی اقتصاد نظری از دانشگاه علامه طباطبایی و کارشناسی ارشد اقتصاد انرژی و دکترای علوم اقتصادی از دانشگاه تهران است. او سابقه مسئولیت‌هایی چون معاونت اقتصادی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، مدیرکلی دفتر مطالعات برنامه‌وبودجه مرکز پژوهش‌های مجلس، عضویت هیئت‌علمی و مدیریت گروه بانک، بیمه و گمرک دانشکده مدیریت دانشگاه خوارزمی و معاونت اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی را در کارنامه کاری خود دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.