راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بیبی‌دوج در نوبیتکس فهرست شد

ارز دیجیتال «بیبی‌دوج کوین» در دو بازار ریالی و تتری صرافی نوبیتکس فهرست شده است و کاربران ایرانی می‌توانند این رمزارز را در نوبیتکس خریدوفروش کنند.

بیبی‌دوج (Baby Doge) رمزارزی است که در ابتدا با هدف کمک به گسترش آگاهی در مورد پذیرش و نگهداری حیوانات، از سوی جامعه طرفداران دوج‌کوین ایجاد شد.

بیبی‌دوج یا بچه‌دوج‌کوین که سرعت تراکنش بالایی نسبت به دوج دارد، در ژوئن ۲۰۲۱ راه‌اندازی شد و دارای یک نقشه راه بلندپروازانه است که شامل تلاش‌های بیشتر برای خیریه حیوانات خانگی، ایجاد NFT، GameFi و… است.

دارندگان بیبی‌دوج کوین با نگه‌داشتن این رمزارز در کیف پول خود، به‌طور خودکار بیبی‌دوج دریافت می‌کنند، زیرا از هر تراکنشی که در اکوسیستم بیبی‌دوج اتفاق می‌افتد، ۱۰ درصد کارمزد کسر می‌شود که بخشی از آن به‌عنوان مشوق به نگهدارندگان بیبی‌دوج تعلق می‌گیرد. به این ترتیب کاربر تشویق می‌شود که توکن‌های خود را برای زمان بیشتری هولد کند.

بیبی‌دوج همچنین ابزار دنیای واقعی را در اکوسیستم خود دارد که در میم‌کوین‌های دیگر معمول نیست. این اکوسیستم دارای کارت بیبی‌دوج و اپلیکیشن موبایل است و با کوین‌پیمنت برای ادغام بیبی‌دوج با پلتفرم‌های برتر تجارت الکترونیک و پلتفرم‌های کمک‌های خیریه و نجات حیوانات، همکاری می‌کند.

بیبی‌دوج و دوج‌کوین از بسیاری جهات، از جمله روش مارکتینگ مشابه یکدیگر هستند و بیشترین تمرکز آنها به افزایش تعداد کاربران‌شان در شبکه‌های اجتماعی و تبلیغات مجازی است، با این حال تفاوت‌های عمده‌ای بین این دو رمزارز وجود دارد. مهم‌ترین تفاوت این دو، شبکه آنهاست؛ دوج‌کوین شبکه و بلاکچین مخصوص خود را دارد که با سازوکار اثبات کار فعالیت می‌کند، اما بیبی‌دوج شبکه مستقلی ندارد و روی بی‌ان‌بی چین (BNB Chian) پیاده‌سازی شده است.

تفاوت دیگر این کوین‌ها در اقتصاد توکن آنهاست. تعداد توکن‌های بیبی‌دوج بسیار زیاد است، به‌طوری که عرضه کلی آن ۴۲۰ کوادریلیون واحد است که تاکنون ۱۸۸ کواردیلیون واحد از این توکن‌ها سوزانده شده است. با این حال لازم به ذکر است که تعداد توکن‌های بیبی‌دوج بیشتر از این مقدار نخواهد شد، به همین دلیل می‌توان آن را ضدتورمی نامید. از طرف دیگر تعداد توکن‌های دوج‌کوین بسیار کمتر، اما رو به افزایش است. دوج‌کوین یک رمزارز تورمی است و به‌ طور میانگین در هر دقیقه ۱۰ هزار دوج کوین جدید وارد بازار می‌شود.

قیمت بیبی‌دوج در زمان عرضه 0.000000000175 دلار بود که در چهارم ژوئیه ۲۰۲۱ به بالاترین حد خود یعنی 0.000000007695 دلار رسید که نشان‌دهنده افزایش تقریباً ۴۴برابری قیمت آن در کمتر از یک ماه است.

هم‌اکنون این میم‌کوین در قیمت ۰.۰۰۰۰۰۰۰۰۳۱۲۴ دلار معامله می‌شود که با توجه به قیمت پایین و تعداد صفرهای زیاد، در بسیاری از پلتفرم‌ها با تعداد میلیارد معامله می‌شود. در حال حاضر قیمت هر میلیارد بیبی‌دوج کوین (B_BABYDOGE1) ۲.۶۸۵ دلار معادل ۱۳۳ هزار تومان است.

قیمت هر بیبی‌دوج بسیار ناچیز است و مانند دوج‌کوین و شیبااینو، نقطه قوت بیبی‌دوج هم، بازاریابی قدرتمند و جامعه‌محور بودنِ آن است. ترند شدن این توکن در شبکه‌های اجتماعی و حمایت ضمنی چهره‌های مشهور از آن می‌تواند به رشد قیمتی آن کمک کند.

خریدوفروش ارز دیجیتال بیبی‌دوج در نوبیتکس با انواع سفارش‌ها از جمله سریع، معین، با حد ضرر و OCO در دو بازار ریالی و تتری این صرافی امکان‌پذیر است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.