راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

خرید اشتراک پریمیوم تلگرام با توکن تون

بنیاد تن که یک سازمان غیرانتفاعی مختص توسعه شبکه باز است، از امکان خرید سرویس اشتراک پریمیوم تلگرام با توکن تون از طریق پلتفرم Fragment خبر داد و اعلام کرد که خرید اشتراک‌های سه، شش یا ۱۲ماهه تلگرام پریمیوم هم از طریق کیف پول رمزنگاری غیرحضوری Tonkeeper ممکن شده است.

بنا بر گفته‌های اندرو روگوزوف، عضو مؤسس بنیاد تن، پیشرفت‌های در خدمت پایگاه کاربری گسترده تلگرام به تسریع پذیرش انبوه فناوری بلاکچین کمک می‌کند. در همین راستا ایجاد یک تجربه کاربرپسند برای ارائه فناوری بلاکچین را هدف اصلی خود قرار داده‌ایم و امکان خرید اشتراک پریمیوم تلگرام با توکن تون را ایجاد کرده‌ایم.

او با اشاره به اینکه خریدهای جدید از طریق پلتفرم Fragment انجام می‌شود، می‌گوید: «از این بابت که  این پلتفرم رویکرد تعمیق ادغام با پیام‌رسان تلگرام و گسترش را پیش گرفته خوشحالیم. این پلتفرم که از فروش مستقیم امن و ناشناس و حراج‌های عمومی پشتیبانی می‌کند مبتنی بر بلاکچین تون است و در اکتبر 2022 راه‌اندازی شد.

حالا هم مدل اشتراک تلگرام پریمیوم با توکن تون به پلتفرم Fragment  اضافه و امکان خریدوفروش توکن‌ها و شماره‌تلفن‌های ناشناس با هدف افزایش موارد استفاده این توکن و تسریع پذیرش انبوه رمزارز و بلاکچین فراهم شده است.»

گفتنی است؛ معماری لایه اول تون به‌گونه‌ای است که هر دو واحد را به 60 زنجیره منشعب می‌کند و این یعنی توانایی پشتیبانی میلیون‌ها تراکنش در ثانیه به صورت آنی را دارد.

منبع https://en.cryptonomist.ch/2023/03/30/crypto-ton-buying-telegram-premium/
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.