راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مرتضی ترک تبریزی رئیس هیئت‌مدیره بانک تجارت شد

با تصمیم اتخاذشده در نشست اعضای هیئت‌‌مدیره بانک تجارت در 29 اسفندماه سال 1401 مرتضی ترک تبریزی به‌عنوان رئیس هیئت‌مدیره بانک تجارت معرفی شد همچنین حمیدرضا شریفیان به عنوان نایب‌رئیس هیئت‌‌مدیره این بانک منصوب شد.

ترک تبریزی دارای مدرک دکتری DBA در رشته مدیریت کسب‌وکار از دانشگاه تهران و مدرک کارشناسی ارشد رشته مدیریت فناوری اطلاعات از سازمان مدیریت صنعتی تهران است. او از اسفندماه سال 1398 عضو هیئت‌مدیره بانک تجارت بوده است و از تیرماه سال 1400 نایب‌رئیس هیئت‌مدیره بانک تجارت بوده است. تبریزی همچنین رئیس کمیته احراز هویت بانکداری دیجیتال در کارگروه بانکداری دیجیتال بانک مرکزی است.

تبریزی پیش از ورود به بانک تجارت، معاونت فناوری اطلاعات بانک ملت و ریاست هیئت‌مدیره گروه بهسازان هوشمند فردا را بر عهده داشته است و دارای سابقه طولانی مدیریت در سطوح مختلف بانک ملت است.

معاون مدیرعامل بانک ملت در امور فناوری اطلاعات، مدیرکل و مدیر امور فناوری اطلاعات، مدیر امنیت اطلاعات بانک ملت و ریاست دایره و معاونت کل شبکه و ارتباطات دیتای بانک ملت از سوابق شغلی ترک تبریزی محسوب می‌شود.

حمیدرضا شریفیان هم که به تازگی و با رای سهمداران بانک در جریان مجمع عمومی فوق‌العاده به عضویت هیئت‌مدیره بانک تجارت درآمد. او پیش از این به عنوان معاون مدیرعامل در امور استان‌ها و شبکه فروش، معاون مدیرعامل در امور بانکداری شرکتی و تجاری، به خدمت در بانک تجارت مشغول بوده است.

1 دیدگاه
  1. سید علی می‌گوید

    بانک تجارت شده پناهگاهی برای مدیران لایقی که در بانک ملت قدر آنها را نمی دانند . هر از چندگاهی باند مخوف آقای ر.ل قدرت می گیرد و مدیران لایق را سر می برد. خداروشکر که مرد در سایه و گادفادر اصلی یعنی آقای ع.ل بازنشست شده. اما شاگردانش هنوز دارند مدیرعامل بازی می کنند. رحمت بر پدر آن بزرگواری که با علم و ایمان فناوری بانک را متحول کرد و در دوران قحط الرجالی جناب رستگار برای همیشه حذف شد. تا اینان برسفره ای آماده بنشینند و مثل پسربچه ها ادای مدیران را دربیاورند. حزب الله بانک ملت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.