راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

شعبه VIP بانک ملی افتتاح شد / بانکداری ویژه اسلامی

در آستانه مبعث رسول اکرم (ص) اولین شعبه بانکداری برگزیده اسلامی (VIP) در سال ۱۳۹۳ افتتاح شد.

شعبه الهیه واقع در میدان تختی در شمال تهران یکی از شعب بانکداری برگزیده اسلامی (VIP) بانک ملی ایران است که با حضور جمال دامغانیان، خسرو خواجه حسنی و محمدرضا حسین‌زاده اعضای هیئت مدیره، برات کریمی مدیر امور شعب تهران، حسین بارانی رئیس اداره امور شعب شمال تهران، روسای دوایر، کار‌شناسان و جمعی از کارکنان افتتاح شد.

در این مراسم دامغانیان توجه مسئولان و کارکنان را به تغییرات اساسی و نگرشی در ارتقاء جایگاه بانک معطوف داشت و افزود: در شرایط کنونی و جو رقابتی بازار، ارتقای جایگاه بانک نیازمند کسب رضایت حداکثری مشتری و کار و تلاش جدی‌تر است.

وی کوشش همراه با تعصب ویژه نسبت به بانک با هدف کسب انتفاع را لازمه جذب منابع و ادامه حیات بانک دانست و بر اشاعه فرهنگ و تفکر جهادی تاکید کرد.

خواجه حسنی نیز با اشاره به سیاست کلان بانک مبنی بر تاسیس شعب VIP و کارآمد گفت: شعبی می‌توانند کسب سود کنند که از هر جهت شاخصه‌های یک شعبه ایده آل را داشته باشند.

عضو هیئت مدیره همچنین از صاحبان فکر و اندیشه خواست مدیران و مسئولان را در راستای رونق تولید، ایجاد منابع جدید و ارتقای جایگاه بانک، یاری دهند.

برات کریمی مدیر امور شعب تهران از برنامه این بانک برای افتتاح ۲۰ شعبه ویژه VIP خبر داد.

گفتنی است شعب VIP در راستای حفظ کرامت انسانی، تکریم و خدمت رسانی ویژه به مردم طراحی شده و در این شعب تمامی خدمات مورد نیاز مشتریان، در هر سطحی با بکارگیری اختصاصی امکانات و کارکنان انجام می‌گردد.

در طرح بانکداری ویژه اسلامی (VIP)، خدمت رسانی ممتاز، رفتار شایسته، پوشش مناسب، پذیرایی از مشتریان، جلوگیری از اتلاف وقت، تفکیک دوایر مختلف شعب به شیوه نوین، دسترسی آسان مشتریان به کارکنان، طراحی زیبا و استفاده از رنگ‌های مناسب، راهنمایی ارائه خدمات توسط باجه ترویج و… مدنظر قرار گرفته است.

منبع: بانک ملی ایران

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.