راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پنجمین دوره رویداد سرمایه‌گذاری فناوری TIM2023 با حمایت فینوداد برگزار شد

رویداد سرمایه‌گذاری فناوری TIM2023 در پارک فناوری پردیس با حضور استار‌تاپ‌ها، سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی و شرکت‌های فناور برتر مبتنی بر مشارکت در فرصت‌های سرمایه‌گذاری و شبکه‌های همکاری دوجانبه و چندجانبه از هشتم تا دهم اسفندماه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز نوآوری بانک ملی ایران (فینوداد)، در پنجمین دوره این رویداد ۷۰ نشست بین حدود ۲۳۰ شرکت‌ حاضر در رویداد، سه پنل تخصصی و سخنرانی هشت سخنران اصلی از برنامه‌های این رویداد دوروزه بوده است.

امضای یک تفاهم‌نامه بین شرکت‌های ایران و روسیه از دیگر برنامه‌های اختتامیه پنجمین دوره رویداد سرمایه‌گذاری فناوری TIM2023 بود. این قرارداد همکاری با توجه به جلسات انجام‌شده در دور روز رویداد به‌ سرانجام رسیده است.

در اختتامیه این رویداد، امیرحسین میرآبادی، مدیرعامل مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری با اشاره به برگزاری پنج دوره از رویداد سرمایه‌گذاری فناوری گفت: «این رویداد نمونه‌ای از همکاری برای رشد کشورهاست که می‌تواند الگویی برای سایر کشورهای اسلامی و جهان باشد.»

رویداد TIM2023 با هدف جذب سرمایه‌گذاری از سرمایه‌گذاران حاضر در رویداد برای استارتاپ‌ها برگزار می‌شود.

در این مراسم همچنین از پوستر دوره بعدی این رویداد رونمایی شد که بنا بر آن، ششمین دوره رویداد TIM، سال آینده میلادی به میزبانی کشور مالزی برگزار خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.