راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

های‌بانک؛ پلتفرم دیجیتال بانک کارآفرین رونمایی شد

های‌بانک پلتفرم دیجیتال بانک کارآفرین با حضور احمدبهاروندی، مدیرعامل این بانک در نهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی بانک کارآفرین، اواسط بهمن‌ماه سال 1401 با فراهم‌شدن بسترهای مورد نیاز و نهایی‌شدن مراحل تست و عملیات، پلتفرم جامع های‌بانک در راستای پاسخ به نیازهای بانکی مشتریان و ارائه انواع خدمات مالی به مرحله نهایی رسید و به بازار عرضه شد.

این پلتفرم دیجیتال که در چهار نسخه وب، اندروید، ios و pwa راه‌اندازی شده است، انواع خدمات بانکی و غیربانکی مورد نیاز مشتریان را پوشش می‌دهد که از جمله آن می‌توان به افتتاح غیرحضوری حساب در کمتر از ۱۰ دقیقه (هم برای مشتریان بانک و هم برای افرادی که مشتری بانک نیستند)، تبدیل آنلاین حساب به حساب وکالتی برای ورود و انجام معامله در بورس کالا، ثبت و صدور چک‌های صیادی، بهره‌مندی از خدمات اینترنت بانک و موبایل بانک به شکل متمرکز، انجام خدمات کارت به کارت و … اشاره کرد. همچنین کارتابل حقوقی برای استفاده شرکت‌ها و مجموعه‌های حقوقی از جمله ویژگی‌های منحصربه‌فرد این پلتفرم است.

رونمایی از پلتفرم دیجیتال های‌بانک در چارچوب برنامه‌های کلان بانک کارآفرین برای تبدیل‌شدن به یک بانک کاملاً هوشمند محقق شده است و دورنمای آن، تبدیل‌شدن به یک پلتفرم مالی جامع است.

در همین رابطه، پیشتر احمد بهاروندی، مدیرعامل بانک کارآفرین در مراسم بیست و سومین سالگرد تأسیس بانک، بر لزوم ارائه انواع خدمات بانکی به شکل دیجیتال و نوین به مشتریان تأکید کرد و گفت: «طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، خدمات شرکت‌های زیرمجموعه گروه مالی کارآفرین نیز در این پلتفرم دیجیتال قابل‌ارائه است و امیدواریم به مرور شاهد پلتفرم مالی جامعی در این بستر باشیم.»

‌های‌بانک بر پایه دانش بومی متخصصان هلدینگ نگاه، بازوی فناوری اطلاعات بانک ساخته شده و در طراحی آن بر سادگی، سهولت در دسترسی و تسریع انجام امور بانکی تأکید شده است.

مشتریان بانک کارآفرین می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت های‌بانک یا فروشگاه‌های مجازی ایرانی، نسبت به دریافت و نصب این نرم‌افزار کاربردی و نوین اقدام و انواع خدمات بانکی مورد نیاز خود را به شکل کاملاً غیرحضوری و در کمترین زمان ممکن دریافت کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.