راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

ارز دیجیتال BLUR در آبان‌تتر لیست شد / بازار NFT بلور، رقیب بزرگ OpenSea

ارز دیجیتال BLUR که توکن بومی بازار NFT بلور (Blur) است به تازگی به لیست صرافی آبان‌تتر اضافه شده است. بازار Blur و توکن بومی آن اخیرا رشد قابل توجهی را تجربه کرده است و این موضوع، توکن BLUR را به گزینه‌ای جالب توجه برای سرمایه گذاری تبدیل کرده است.


بازار Blur چیست؟


به گزارش روابط عمومی آبان‌تتر، بلور (Blur) یک بازار و تجمیع کننده توکن‌های NFT است که در شبکه اتریوم ایجاد شده است. این بازار که برای اولین بار در اکتبر 2022 به صورت عمومی عرضه شد، ویژگی‌های کارآمدی دارد و هدف آن، برطرف کردن نیازهای معامله‌گران حرفه‌ای است.

بازار Blur فهرست توکن‌های NFT را از بازارهایی مانند LooksRare، OpenSea و X2Y2 جمع آوری می‌کند و برای کاربران خود نیز این امکان را فراهم می‌کند که دارایی‌های خود را در پلتفرم Blur لیست کنند. 

یک ویژگی بسیار مهم بازار Blur این است که برخلاف دیگر پلتفرم‌های فروش NFT، هیچ کارمزدی برای معاملات دریافت نمی‌کند.

بازار NFT بلور مدعی است که سرعتی 10 برابر بیشتر از سایر تجمیع‌کننده‌های NFT دارد. لیست‌ها در این بازار هر 4 ثانیه یکبار و تراکنش‌های در حال انجام، هر 1 ثانیه بروزرسانی می‌شوند. به علاوه، قراردادهای بازار Blur نسبت به دیگر بازارهای NFT بهینه‌تر هستند و به کاربران کمک می‌کنند تا 17 درصد در کارمزد گس صرفه‌جویی کنند.

تیم توسعه‌دهنده بازار Blur اعلام کرده است که در آینده قصد دارد علاوه بر NFT های شبکه اتریوم، از دیگر شبکه‌های بلاک چین مانند پالیگان نیز پشتیبانی کند.


توکن BLUR


توکن بومی بازار Blur با نام تجاری BLUR نشان داده می‌شود. اولین ایردراپ توکن BLUR در اکتبر 2022 ، یعنی 6 ماه قبل از راه‌اندازی رسمی بازار بلور انجام شد. توکن بلور در حال حاضر رتبه 93 بازار ارزهای دیجیتال را به خود اختصاص داده است و قیمتی در حدود 1.23 دلار دارد. 

این ارز دیجیتال توانسته در مدت زمانی کوتاه، رشد قابل توجهی را تجربه کند و این موضوع، یکی از رقبای بزرگ بازار Blur، یعنی پلتفرم OpenSea به تکاپو انداخته تا کاربران خود را حفظ کند.


خرید و فروش BLUR در آبان‌تتر


یکی از اهداف اصلی صرافی ارز دیجیتال آبان‌تتر این است که ارزهای موردنظر کاربران خود را در کوتاه‌ترین زمان، لیست کرده و امکان خرید و فروش آن را فراهم کند. 

در همین راستا و با نظر به درخواست‌های کاربران، ارز دیجیتال BLUR به تازگی در این صرافی لیست شده است و کاربران محترم می‌توانند پس از تکمیل مراحل ثبت نام و احراز هویت خود در کمتر از 30 دقیقه، به خرید و فروش BLUR بر بستر این صرافی بپردازند. 

به علاوه، تیم پشتیبانی آبان تتر به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات و مشکلات احتمالی کاربران محترم این صرافی خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.