راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بیت‌پین در نهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت

نهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت با شعار ارزش‌آفرینی دیجیتال (Digital Value Creation) با حضور بیت‌پین و مشارکت بیش از 50 بانک و شرکت فعال در این حوزه، روزهای اول و دوم اسفندماه 1401 در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد تهران برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی بیت‌پین، مسئولیت برگزاری این همایش بر اساس ابلاغ بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران از سال 1390 بر عهده پژوهشکده پولی و بانکی بوده است. در این همایش بیت‌پین به عنوان یکی از پلتفرم‌های حرفه‌ای معامله‌گری ارزهای دیجیتال در غرفه B1 حضور خواهد داشت. در نهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت، علاوه بر میزگردهای تخصصی، ارائه مقالات علمی و تحقیقی، کارگاه‌های آموزشی، معرفی نوآوری‌های برتر در این حوزه، سخنرانی‌های کلیدی صاحب‌نظران و مسئولان برگزار می‌شود.

هشت دوره گذشته همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت با عناوینی همچون انقلاب بلاکچین، نوآوری بازیگران جدید و کارایی در کسب‌وکار مالی، بازآفرینی الگوها و رونق کسب‌وکار برگزار شده و در ادامه این روند، «ارزش‌آفرینی دیجیتال» به عنوان محور اصلی نهمین دوره انتخاب شده است. مشارکت در برگزاری کارگاه دیفای در اقتصاد ایران با ارائه علی جهانی، هم بنیان‌گذار و مدیر مالی بیت‌پین، یکی از برنامه‌های بیت‌پین به عنوان پلتفرم معامله ارزهای دیجیتال در این همایش خواهد بود.

بیت‌پین محصولی از شرکت سنا ایمن مبادله از گروه شرکت‌های شناخته‌شده در حوزه‌ی فناوری اطلاعات و ارتباطات، حقوقی، مدیریت مالی و سرمایه‌گذاری به همراه تیمی از خبرگان در این زمینه‌هاست. این پلتفرم تلاش می‌کند تا با ایجاد یک سیستم امن، ساده و حرفه‌ای و با در نظر گرفتن الزامات حقوقی و قانونی، فرصتی مطمئن را برای سرمایه‌گذاری بازرگانان، معامله‌گران و فعالان کسب‌وکار در بازار ارزهای دیجیتال ایجاد کند.

تمام کاربران ایرانی می‌توانند با ثبت‌نام در سایت بیت‌پین، در دنیای ارزهای دیجیتال به معامله بپردازند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.