راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

ایجاد اعتماد از مسیر یک پشتیبانی پاسخگو / صرافی ارز دیجیتال والکس چگونه از مشتریان خود پشتیبانی می‌کند؟

معامله در بازار رمزارزها، ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود را دارد، یکی از مهم‌ترین معیارهای اثرگذار بر این قواعد، زمان و یا به عبارت بهتر مدیریت زمان است؛ در واقع به این ترتیب است که نقش پشتیبانی یک صرافی پررنگ شده و اهمیت می‌یابد تا آنجا که به یکی از معیارهای مهم افراد برای انتخاب صرافی ارز دیجیتال نیز بدل می‌شود.

صرافی ارز دیجیتال والکس یکی از بازیگران اصلی در صنعت کریپتوکارنسی ایران است که پشتیبانی پاسخگو را به عنوان یکی از نقاط قوت خود مطرح می‌کند. در ادامه می‌خواهیم این نکته را بررسی کنیم که پشتیبانی والکس چگونه فعالیت می‌کند و داشتن چه ویژگی‌هایی باعث شده این صرافی آن را به عنوان یکی از مزیت‌های خود معرفی کند.


زمان‌بندی، موضوعی کلیدی برای پشتیبانی


اگرچه بازار رمزارزها تعطیلی ندارد اما در روزهای آخر هفته میلادی با توجه به تعطیل بودن دیگر بازارها و اینکه به طور معمول حجم اخبار در این روزها پایین‌ است، ساعات آرام‌تری را سپری می‌کند و این به این معنی است که روزهای پنجشنبه و جمعه روزهای عادی هفته هستند، درست آن روزهایی که در ایران، آخر هفته را می‌گذرانیم. پس مهم است که یک صرافی بتواند پشتیبانی مناسبی برای این روزهای هفته نیز داشته باشد. حال به سراغ صرافی والکس و ساعت کار آن برویم؛ بر اساس آنچه این صرافی در وب‌سایت خود اعلام کرده، والکس به صورت بیست‌وچهارساعته و در هفت روز هفته، توانسته در یک بازه زمانی گسترده پاسخگوی مخاطبان باشد.


چگونگی تسهیل ارتباط با مخاطبان


زمانی مخاطبان می‌توانند به یک پلتفرم اعتماد کنند که بدانند راه‌های مختلفی برای دسترسی به آن دارند. این موضوع به‌ویژه در ارتباط با پلتفرم‌هایی که با سرمایه و ثروت افراد سروکار دارد، اهمیتی دوچندان می‌یابد. به نظر می‌رسد صرافی والکس این اصل را مبنای کار خود قرار داده و مسیرهای مختلفی از جمله تماس تلفنی و ایمیل را به عنوان راه‌های پشتیبانی اعلام کرده است. در کنار این دو مسیر، امکان چت آنلاین نیز وجود دارد.

در این بخش با توجه به اینکه پیش از گفت‌وگو، افراد اطلاعات مورد نیاز و موضوع مورد نظر خود را در قالب دسته‌بندی‌های تعیین شده، ثبت می‌کنند، مسیر پاسخگویی می‌تواند سریع‌تر و راحت‌تر انجام شود. البته هیچ‌کس بهتر از یک کاربر نمی‌تواند در مورد کیفیت، دقت و سرعت پاسخگویی والکس از طریق چت نظر دهد. گفتنی است دیگر مسیر آنلاین برای ارتباط و حل مشکلات ایمیل است.

در کنار این دو روش آنلاین، روش آفلاین تماس تلفنی نیز وجود دارد. در این روش نیز کاربران می‌توانند به صورت بیست‌وچهارساعته در تمامی روزهای هفته با کارشناسان تماس بگیرند.

پشتیبانی از کاربران البته تنها به روش‌های مرسومی مثل آنچه بالاتر گفته شد، خلاصه نمی‌شود. به‌عبارت‌دیگر، یک صرافی پیشرو می‌تواند رویکردی کل‌نگر به این فرایند داشته باشد به این معنی که بتواند با عملکرد سریع، برخی بحران‌های پیش‌آمده و رخدادها را در زمان مناسب به مخاطبان اطلاع‌رسانی کرده و مخاطبان را برای آنها آماده و یا توصیه‌هایی برای جلوگیری و یا مدیریت بحران احتمالی ارائه دهد. این امر می‌تواند از طریق انتشار اطلاعیه‌ها در بسترهای مختلف ارتباطی صورت بگیرد. به نظر می‌رسد صرافی والکس در این زمینه نیز خود را یک صرافی پیشرو می‌داند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.