راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

هلدینگ داده‌ورزی سداد در ۱۶ عنوان شغلی دعوت به همکاری می‌کند

شرکت داده‌ورزی سداد در راستای برون‌سپاری فعالیت‌های تخصصی حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک ملّی ایران تأسیس شد. این شرکت با بیش از ۱۸۰۰ کارشناس و متخصص در امور نرم‌افزار، سخت‌افزار، شبکه، تجارت الکترونیک و امنیت یکی از شرکت‌های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات محسوب می‌شود.

شرکت داده‌ورزی سداد شناخته‌شده در صنعت بانکداری و راهکارهای نوین حوزه پرداخت جهت تکمیل کادر فنی خود از مهندسین نرم‌افزار و عملیات در تهران در 16 عنوان شغلی دعوت به همکاری می‌کند.

این عناوین به شرح زیر است:

کارشناس شبکه

کارشناس امنیت شبکه

کارشناس امنیت نرم‌افزار

 SOC2LEVEL 2 analyst

ادمین دیتابیس oracle

 Help desk specialist

 کارشناس مرکز داده

 کارشناس توسعه زیرساخت ابری

 کارشناس راهبری زیرساخت ابری

 کارشناس زیرساخت فناوری اطلاعات

 System analyst، Scrum master

 تحلیلگر نرم‌افزار

 Java developer

 Angular developer

 UI designer

متقاضیان می‌توانند برای مطالعه شرایط احراز به آگهی‌های منتشرشده از سوی مدیریت سرمایه انسانی این شرکت در سایت جابینجا و جاب‌ویژن مراجعه کنند.

گفتنی است مدیریت سرمایه انسانی شرکت داده‌ورزی سداد آخرین اخبار مربوط به استخدام نیروهای مورد نیاز را در سایت‌های کاریابی و همچنین مراجع اطلاع‌رسانی رسمی منتشر می‌کند. کارشناسانی که در سداد مشغول به کار می‌شوند علاوه بر بهبود شایستگی‌های فردی، در پروژه‌های مختلف نیز به‌کارگیری می‌شوند. این فرصت در سداد وجود دارد که افراد با حضور در تیم‌های تخصصی بتوانند توانایی‌های خود را توسعه دهند و با تجربه کردن اتفاقات چالش‌برانگیز، مسیر رشد خود را فراهم کنند.

1 دیدگاه
  1. داود طنوریان می‌گوید

    راننده ونگهبان استخدام کند خوب است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.