راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سقف انتقال وجه اینترنتی در بانک شهر به صد میلیون تومان رسید

امکان انتقال وجه بین سپرده‌های بانک شهر تا سقف یک میلیارد ریال برای مشتریانی که از سامانه اینترنت‌بانک استفاده می‌کنند فراهم شد. پیش از این سقف انتقال وجه در اين سامانه تا مبلغ یکصد ميليون ريال بود كه بانك شهر با هدف تسهيل امور مشتريان، اين مبلغ را به يك ميليارد ريال در هر روز و 30میلیارد ریال در ماه افزايش داد.

صرفه‌جويي در وقت و انرژي و انجام امور بانكي در منزل يا محل كار، مهم‌ترين ويژگي سيستم بانكداري اينترنتي بانك شهر است. اين سيستم خدماتي نظير دريافت اطلاعات حساب، انتقال وجه (ساتنا، پایا، شتابی، عادی دسته‌ای….)، مدیریت کارت، مدیریت چک و پرداخت قبوض و اقساط و … را به مشتريان ارائه مي‌كندعلاقه‌مندان به استفاده از اين خدمات مي‌توانند با مراجعه به يکي از شعب بانک‌شهر در سراسر کشور نسبت به افتتاح حساب، اقدام و با فعال‌سازی اینترنت‌بانک خود از انواع این خدمات بهره‌مند شوند.

منبع: بانک شهر

4 دیدگاه
  1. ناشناس می‌گوید

    امروز هر کاری کردم 2 تومن کارت به کارت کنم گفت بیش تر از سقف مجاز هست!
    مطمینید تا 100 تومن افزایش پیدا کرده؟!

  2. رضا می‌گوید

    سلام وخسته نباشید متاسفانه اینطوری نیست ساعت الانچهار دقیقه مانده به ۴ صبح من مبلغ ۳۰ میلیون تومنو نمیتوانم انتقال دهم دوتا هم حساب در بانک شهر دارم یه چیزی بگویید که با واقعیت جور دربیاد نزدیک یک میلیارد ونهصد هم درحساب موجودی دارم نمیشه انتقالش بدهم

  3. فرزانه می‌گوید

    خدا خیرتون بده و خدا قوت به شما .امروز ۱۶ میلیون تو خونه با این همراه بانک شهر انتقال دادم .

  4. فرزام می‌گوید

    سلام مبلغ ۲۰ میلیون رو نتونستم جابجا کنم تو یک روز و ۳ تا حساب تو بانک شهر دارم لطفا اخبار صحیح بدید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.