راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

گزارش رتبه‌بندی صد شرکت برتر 1400 منتشر شد / روند نزولی رتبه‌ شرکت‌های بانکی و فناوری در سال مالی 1400

مرکز رتبه‌بندی شرکت‌های برتر به سیاق سال‌های گذشته، رتبه‌بندی سال ۱۴۰1 شرکت‌های برتر ایران را براساس اطلاعات مالی سال گذشته منتشر کرد. براساس این رتبه‌بندی، بانک ملت رتبه ششم را در میان صد شرکت برتر کسب کرده و بعد از آن بانک رفاه کارگران و صادرات قرار دارند. بانک ملت گرچه رتبه ششم را کسب کرده اما در مقایسه با رتبه سال قبل، این بانک چهار رتبه نزول داشته است.

بانک ملت (هلدینگ) با میزان فروش 1,238,995.7 میلیارد ریال در رسته بانک‌ها رتبه اول و در رسته شرکت‌ها رتبه ششم را در مجموع کسب کرده است.

بانک صادرات هم جزو صد شرکت برتر است و با فروش 720,944.5 میلیارد ریالی رتبه چهاردهم را کسب کرده و بعد از آن بانک‌های تجارت و پارسیان قرار دارند که به ترتیب در بین صد شرکت برتر، رتبه شانزدهم و هفدهم را به خود اختصاص داده‌اند.

همچنین برخی از شرکت‌های بیمه‌ای همچون بیمه ایران و بیمه معلم یا شرکت گروه مالی ملت و شرکت آسان‌پرداخت پرشین (هلدینگ) دیگر جزو صد شرکت برتر نیستند؛ در حالی که سال قبل جزو صد شرکت برتر بودند.

نام شرکترتبه در میان صد شرکت برترتغییر رتبه در مقایسه با سال مالی قبل در میان صد شرکت برتر
بانک ملت6-4
بانک رفاه کارگران9+3
بانک صادرات14-5
بانک تجارت16-2
بانک پارسیان17+3
بانک پاسارگاد19-7
شرکت مخابرات ایران (هلدینگ)27-4
بانک اقتصاد نوین (هلدینگ)298
شرکت ارتباطات سیار ایران (هلدینگ)32-1
بانک گردشگری (هلدینگ)34+18
بانک سامان (هلدینگ)49+4
بیمه پاسارگاد (هلدینگ)60-2
بانک سینا (هلدینگ)74+6
بیمه البرز91+1
بیمه کوثر98-6
9 دیدگاه
  1. ایران من می‌گوید

    از تمامی سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی درخواست داریم تا در طرحهای کلان اقتصادی و تجاری و صنعتی شهرستان تنگستان مشارکت داشته باشند

  2. صبوری می‌گوید

    از بزرگان و برترینهای کارآفرینی در ایران خواستاریم تا در طرحهای کلان اقتصادی و تجاری و اقتصادی و صنعتی و کشاورزی شهرستان تنگستان مشارکت داشته باشند.

  3. دوست دار تاریخ می‌گوید

    فرصت های بی نظیر در طرحهای کلان اقتصادی و تجاری و صنعتی و کشاورزی و دامپروری شهرستان تنگستان بوشهر را از دست ندهید..گردشگري فرصت های شغلی بی نظیر دارد

  4. دوست دار تاریخ می‌گوید

    فرصت های سرمایه‌گذاری در طرحهای کلان اقتصادی و تجاری و صنعتی و کشاورزی و معدنی گردشگري شهرستان تنگستان را از دست ندهید

  5. صبوری می‌گوید

    سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی از فرصت های بی نظیر کلان اقتصادی و تجاری و صنعتی و کشاورزی و دامپروری و معدنی در شهرستان تنگستان بوشهر استفاده کنند..گردشگر پذیر ترین شهرستان استان بوشهر..قطار هم در راهست..راه آهن داریم

  6. صبوری می‌گوید

    فرصت های سرمایه‌گذاری شهرستان تنگستان…بندر تجاری کانتینری..شیلات..گردشگري..کشاورزی..معدنی..دامپروری..صنعتی..انرژی پارس شمالی..منطقه گازی..منطقه ویژه اقتصادی دلوار..راه آهن شيراز. بوشهر. عسلويه..از تنگستان میگذرد..ایستگاه بار و مسافر دارد..

  7. تنگستان می‌گوید

    سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی که در طرحهای گردشگري و ساخت بنادر مشارکت می‌کنند.بسته ویژه سرمایه‌گذاری در شهرستان تنگستان را به شما عرضه میداریم..بسته متنوع و مشوقهای ویژه اقتصادی و صنعتی و کشاورزی و تجاری منتظر قدوم شما هستیم

  8. صبوری می‌گوید

    فرصت های بی نظیر در بخش‌های مختلف از جمله گردشگري..صنعتی. تجاری..صیادی..کشاورزی..دامپروری..ماهی در قفس..منطقه ویژه اقتصادی تنگستان. دلوار..خطوط ریلی..نزدیک ترین شهرستان به مرکز استان بوشهر..منتظر قدوم شما هستیم..

  9. صبوری می‌گوید

    فرصت های لی نظیر گردشگري..ساخت تله کابین خائیز بیرن
    برمی هتل سازی در برترین دهکده جهانی گردشگري خائیز..انشالله بزودی در تنگستان شما را خواهیم دید منتظر قدوم شما هستیم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.