راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

با «راضی ناراضی» تجربیات خرید الکترونیکی خود را با دیگران در میان بگذارید

«راضی ناراضی» شبکه اجتماعی است که به تازگی با هدف اشتراک گذاری تجربیات خرید بصورت آنلاین جهت تصمیم گیری آگاهانه خرید، راه اندازی شده است و سرویس دهی این سامانه برای کلیه بنگاههای به صورت رایگان میباشد.

کاربران می توانند با ثبت رضایت یا نارضایتی خود از بنگاه هایی که قبلاً با انها تعامل داشته اند، دیگران را از تجربه ارزشمند خود باخبر سازند و از تجربیات دیگران نیز استفاده نمایند. ثبت تجربه خرید افراد در قابل 4 شاخص رضایت شامل رضایت کلی، قیمت، کیفیت و مشتری مداری بنگاه و به شکل یک کارنامه به نام راضی نامه نمایش داده می شود.

با «راضی ناراضی» تجربیات خرید الکترونیکی خود را با دیگران در میان بگذارید
با «راضی ناراضی» تجربیات خرید الکترونیکی خود را با دیگران در میان بگذارید

راضی ناراضی ، سرویس ویژه ای به نام «نماد رضایت الکترونیکی» را بطور کاملا رایگان در اختیار کلیه بنگاه ها قرار می دهد. نماد رضایت الکترونیکی بنگاه، خلاصه ای از راضی نامه بنگاه می باشد که توسط تجربیات رضایت یا نارضایتی مشتریان بنگاه بصورت آنلاین ایجاد می گردد و بصورت آنلاین قابل درج در وب سایت بنگاه ها می باشد.

با کلیک روی این نماد، مشتری به راضی نامه این فروشگاه در وب سایت راضی ناراضی هدایت می شود تا از جزئیات وضعیت مشتریان سابق آگاه گردد و تصمیم گیری خرید را آگاهانه انجام دهد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.