راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

زیرساخت‌های انفورماتیک بانک تجارت بهبود یافت

بانک تجارت در راستای افزایش ضریب پایداری و بهبود سامانه‌های ارائه خدمات الکترونیک خود، سه طرح بزرگ عملیاتی در بخش توسعه زیرساخت‌های فناوری اطلاعات را با موفقیت به انجام رساند.

با استفاده از فرصت تعطیلی شعب در پایان هفته گذشته، بانک تجارت طی سه عملیات سنگین علاوه بر انتقال و راه اندازی سایت پشتیبان (Back Up) عملیات و اطلاعات، عملیات انتقال تجهیزات مربوط به سرویس‌های خدمات نوین و کارت (شامل اینترنت بانک ، موبایل بانک و … ) از سایت قدیم به دیتاسنتر جدید و مدرن و استانداردسازی نرم افزاری سیستم های کارت خود را با موفقیت به انجام رساند.

با انجام این سه عملیات، کلیه خدمات ارائه شده بر روی سرورهای مجازی موجود در دیتاسنتر بانک تجارت مرکز بصورت موازی و همزمان در سایت پشتیبان نیز ارائه می شود که تحقق این مهم علاوه بر افزایش پایداری خدمات بانک ، قابلیت ارائه خدمات از سایت پشتیبان را در صورت بروز هرگونه مشکل در دیتاسنتر اصلی بانک ایجاد می کند.

همچنین با انجام عملیات و انتقال تجهیزات به دیتاسنتر جدید ، پشتیبانی بهتری در ارائه خدمات الکترونیک به مشتریان بانک تجارت ایجاد شده و با استانداردسازی نرم افزاری سیستم های کارت ، امکان ارائه برخی از سرویس‌های جدید نظیر افزایش تعداد تراکنشها در صورتحساب‌های دریافتی از دستگاه‌های خودپرداز برای مشتریان بانک تجارت فراهم خواهد شد.

منبع: بانک تجارت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.