راه پرداخت بهترین منبع شما برای دانستن هر چیزی در زمینه فناوریهای مالی است.
کتاب تبلیغات در بازار خدمات مالی به قلم علی سلیمانی، کارشناس اداره بازاریابی بانک دی توسط انتشارات آیلار منتشر شد.
به گزارش روابط عمومی بانک دی، این کتاب با تمرکز بر صنعت بانکداری و در ۹ فصل تدوین شده و به بررسی تکنیک های خلق آگهی های تبلیغاتی، آسیب شناسی تبلیغات در بازار خدمات مالی ایران، آنالیز تبلیغات و رسانه های انتخابی، خلاقیت های ارائه شده در تبلیغات خدمات بانکی توسط بانکهای موفق دنیا و نقش تبلیغات در برند سازی می پردازد.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با اداره بازاریابی بانک دی تماس حاصل نمایند.
منبع: بانک دی