راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سرویس جدید مایکروسافت: رسانه‌های اجتماعی هر روز به کسب و کارها نزدیک‌تر می‌شود

خدمات جدید مایکروسافت برای پیوند دادن شبکه‌های اجتماعی با کسب و کار نسخه آزمایشی Social Analytics، سرویس جدید مبتنی بر پردازش ابری مایکروسافت برای علاقه‌مندان به ایده یکپارچه‌سازی داده‌های شبکه‌های اجتماعی و برنامه‌های کاربردی کسب و کار، عرضه شد.

سایت همکاران سیستم نوشت:

با افزایش محبوبیت شبکه‌های اجتماعی، اهمیت توجه به این شبکه‌ها برای کسب وکار‌ها نیز روز به روز بیشتر می‌شود. اطلاعات اجتماعی به شرکت‌ها دیدی تازه می‌بخشد و شبکه‌های اجتماعی امکان برقراری ارتباط با مشتریان و پاسخ سریع به نگرانی‌ها و اظهار نظر‌های آن‌ها را برای شرکت‌ها فراهم می‌کند. برای پاسخگویی به این نیاز هفته گذشته مایکروسافت سرویس جدید موسوم به تحلیل‌های اجتماعی (Social Analytics) خود را به صورت نسخه آزمایشی در دسترس عموم قرار داد.

بازار هدف این سرویس جدید، تولید کنندگان و کاربرانی است که به امکان یکپارچگی شبکه‌های اجتماعی و برنامه‌های کاربردی کسب و کار علاقه‌مند هستند.

در مطلبی در وب سایت آزمایشگاه ‌های SQL Azure آمده است:

هدف ما این است که به صاحبان کسب و کار‌ها این امکان را بدهیم تا بتوانند میان مشتریان، صاحب نظران در این حوزه و کارمندانشان ارتباط برقرار کنند، از نیازهای مشتریان خود به اطلاعات ارزشمند پشتیبانی به عمل آورند، در مکالمات مرتبط با موضوعات داغ روز حضور داشته باشند و به اشتراک گذاری اجتماعی را در سراسر چرخه حیات محصول عملی سازند.

نسخه آزمایشی این برنامه شامل دو نمونه از مجموعه داده‌‌های اجتماعی است که توسط تیم این پروژه ایجاد شده است. یکی مربوط به ویندوز ۸ و دیگری درباره بیل گیتز. کاربران می‌توانند با استفاده از رابط SQL Analytics که شبیه کلاینت تویی‌تر است و ورودی‌های اجتماعی از سوی تویی‌تر، فیس بوک و وبلاگ‌ها را کنترل می‌کند، داده‌های اجتماعی خام را مشاهده کنند.

تیم تولید کننده این نرم افزار جدید در انتظار بازخوردهای پس از عرضه این نسخه آزمایشی است. مایکروسافت هنوز زمان دقیق عرضه نسخه نهایی Social Analytics و قیمت آن را اعلام نکرده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.