راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

فرهاد فائز معاون خدمات شاپرک شد

طی مراسمی علیرضا موسوی، معاون خدمات شبکه پرداخت شرکت شاپرک تودیع و فرهاد فائز به جای او معرفی شد. فرهاد فائز معاونت مشتریان شرکت خدمات انفورماتیک، مدیرعاملی شرکت داده‌ورزی سداد و عضویت در هیئت‌مدیره شرکت فرادیس البرز و شرکت خدمات همراه آیسان‌لوتوس را در کارنامه خود دارد.

به گزارش روابط عمومی شرکت شاپرک، سید کاظم دهقان، مدیرعامل شاپرک در این مراسم از زحمات و تلاش‌های موسوی تشکر کرد و گفت: «شرکت شاپرک در دو سال گذشته با بازتعریف ساختار و مأموریت‌های خود در جهت ارائه خدمات بهتر به شبکه پرداخت الکترونیکی کشور گام برداشته که یکی از این اقدامات، ایجاد معاونت جدید خدمات شبکه پرداخت بود. این معاونت در جهت بهبود فرایندهای کاری، ارتباط مؤثرتر با ذی‌نفعان، تضمین خدمات فنی و حمایت از کسب‌وکار ایجاد شد و خوشبختانه منشأ تحولات خوبی در اکوسیستم پرداخت الکترونیک بوده و امیدواریم گام‌های بلندتری در ادامه مسیر خود بردارد.»

دهقان همچنین با اشاره به اعتماد بانک مرکزی به شرکت شاپرک در انجام مأموریت‌های محوله و پیشبرد اهداف پیش‌بینی‌شده تصریح کرد: «اعتمادی که امروز به شرکت شاپرک وجود دارد، حاصل تلاش‌های بسیاری است که در صیانت از شبکه پرداخت، ارائه سرویس‌ها و توسعه ظرفیت‌ها به وجود آمده است. شرکت شاپرک ضمن انجام مأموریت‌های نظارتی خود به عنوان بازوی اجرایی بانک مرکزی، حمایت و مراقبت از شبکه پرداخت الکترونیکی پرداخت کارت و بازیگران اصلی این عرصه را جزو وظایف خود می‌داند.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.