راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کارگروه لندتک به کمیسیون تبدیل می‌شود / کسب‌وکارهای حوزه لندتک تا 23 آذر فرصت عضویت دارند

پس از بررسی فعالیت‌ها و عملکرد کارگروه لندتک در جلسه شهریورماه رسته خدمات فناوری اطلاعات و موافقت اعضای رسته در خصوص تغییر ماهیت کارگروه به کمیسیون مستقل، هیئت‌مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران تصویب کرد کارگروه لندتک در کمیسیون فین‌تک، به کمیسیونی مستقل با عنوان لندتک تبدیل شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، از ابتدای تشکیل دوره دوم کمیسیون فین‌تک، کارگروه‌هایی ذیل این کمیسیون شکل گرفت. یکی از این کارگروه‌ها، کارگروه لندتک بود که با حضور بازیگران اصلی حوزه لندتک و BNPL ایران شکل گرفت. این کارگروه در این مدت تلاش کرد منافع صنفی همه فعالان حوزه لندتک و BNPL ایران را دنبال کند و با توجه به فعالیت‌هایش و با مصوبه هیئت‌مدیره به کمیسیون تبدیل می‌شود.

کمیسیون تازه‌تٲسیس لندتک در کنار سایر کمیسیون‌های رسته خدمات فناوری اطلاعات نظیر فین‌تک، تجارت الکترونیکی و… در این رسته فعالیت خواهد کرد.

کسب‌وکارهای حوزه لندتک، BNPL و تٲمین مالی خرد ایران تا پایان روز چهارشنبه 23 آذرماه جاری فرصت دارند در کمیسیون لندتک عضو شوند و منافع صنفی خود را از طریق این کمیسیون دنبال کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.