راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

هشتمین نمایشگاه کار صدف با هدف ارائه فرصت‌های شغلی و کارآموزی شرکت‌های دانش‌بنیان برگزار می‌شود

هشتمین نمایشگاه کار صدف با هدف ارائه فرصت‌های شغلی و کارآموزی شرکت‌های دانش‌بنیان‌، فناور، استارتاپ‌ها و شرکت‌های صنعتی توسط پارک فناوری پردیس از ۲۷ الی ۲۹ آذرماه سال ۱۴۰۱ در محل دانشگاه علم و صنعت برگزار می‌شود.

به گزارش روابط‌ عمومی پارک فناوری پردیس، از برنامه‌های ویژه درنظرگرفته‌شده برای هشتمین نمایشگاه کار صدف، می‌توان به امکان طراحی ویژه غرفه‌های شرکت‌های دانش‌بنیان، گفت‌وگوی حضوری کارفرمایان با کارجویان، برگزاری سمینارها و کارگاه‌های آموزشی ویژه مدیران منابع انسانی شرکت‌ها و… اشاره کرد.

از مزایای دیگر حضور در هشتمین نمایشگاه کار صدف می‌توان تبلیغات گسترده برای حضور بیش از هفت هزار بازدیدکننده، تسریع و تسهیل فرآیند جذب و استخدام و ارتقای برند کارفرمایی سازمان‌ها را نام برد.
مقرر است پس از اتمام نمایشگاه کار حضوری، جهت بهره‌وری بهتر و بیشتر، نمایشگاه کار به مدت سه روز و به‌صورت آنلاین از تاریخ ۳۰ آذر الی ۲ دی‌ماه ادامه داشته باشد.

کارفرمایان می‌توانند برای جذب سرمایه‌های انسانی و استعدادهای برتر دانشگاه‌ها تا ۲۰ آذرماه از طریق سایت نمایشگاه کار یا شماره تماس ۰۲۱۷۶۸۷۵۹۰۳ جهت رزرو غرفه اقدام کنند.

شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس و دیگر شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور می‌توانند از خدمات این نمایشگاه با تخفیف ویژه استفاده کنند.

لازم به ذکر است در هفت دوره برگزارشده این نمایشگاه، بیش از ۱۰۰۰ شرکت حضور داشته‌اند و بیش از ۹ هزار و ۵۰۰ جایگاه شغلی و کارآموزی از طرف شرکت‌ها ثبت‌ شده است. همچنین بیش از ۲۰۰ هزار کارجو از این نمایشگاه‌ها بازدید کرده‌اند و بیش از پنج هزار رزومه از طرف کارجویان برای فرصت‌های تعریف‌شده ارسال شده که نتیجه آن، استخدام بیش از ۷۵۰ نفر در شرکت‌ها بوده است.

گفتنی است همواره یکی از دغدغه‌های دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی، گذراندن دوره کارآموزی و یافتن شغل مناسب و مرتبط با رشته تحصیلی است. از سوی دیگر، یکی از بزرگ‌ترین و اصلی‌ترین مشکلات صنایع و شرکت‌های دانش‌بنیان، جذب نیروی انسانی توانمند است. یکی از روش‌های پُر کردن این خلأ که در بسیاری از کشورهای دنیا معمول است، برگزاری نمایشگاه‌های کار به‌منظور ملاقات و ارتباط مستقیم کارفرما و کارجو در راستای شناخت و ارزیابی از یکدیگر است که در همین راستا هشتمین نمایشگاه کار صدف توسط پارک فناوری پردیس با همکاری دانشگاه علم و صنعت و شرکت دانش‌کار برگزار می‌شود.

منبع پارک فناوری پردیس
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.