راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

جواد جوادی مدیرعامل بانک خاورمیانه شد

در آستانه یازدهمین سال فعالیت بانک خاورمیانه، جواد جوادی به‌عنوان مدیرعامل جدید این بانک معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی بانک خاورمیانه، جوادی با تأیید بانک مرکزی و تصویب اعضای هیئت‌مدیره، جانشین پرویز عقیلی کرمانی شد و عقیلی نیز به‌عنوان عضو هیئت‌مدیره، همچنان در بانک حضور خواهد داشت. جوادی از ابتدای تأسیس بانک خاورمیانه در سال ۱۳۹۱ تاکنون، به‌عنوان قائم مقام و عضو هیئت‌مدیره در این بانک فعالیت داشته است.

او دانش‌آموخته کارشناسی ارشد مدیریت مالی از دانشگاه شهید بهشتی و کارشناسی ارشد EMBA از دانشگاه «آلتو» فنلاند است و در کارنامه کاری خود، سابقه فعالیت در بانک کارآفرین به‌عنوان معاون مدیرعامل را نیز دارد.

به گفته جوادی، برنامه استراتژیک بانک، همچنان تمرکز بر حوزه بانکداری شرکتی است و در کنار این برنامه اصلی،‌ در توسعه خدمات دیجیتالی، ارائه راهکارهای خدمات الکترونیکی ویژه مشتریان حقوقی و حقیقی، طراحی و گسترش سامانه‌های غیرحضوری در کنار ارائه خدمات ارزی و بین‌المللی نیز فعال خواهیم بود.

او همچنین تأکید کرد: «همراهی و کمک به رشد کسب‌و‌کار مشتریان همچون گذشته رویکرد اجرایی بانک خواهد بود و به این منظور تربیت سرمایه انسانی توانمند و متخصص و ارائه خدمات بانکی متناسب با نیازهای اختصاصی مشتریان را مورد توجه قرار خواهیم داد.» 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.