راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

نهمین جشنواره فناوری اطلاعات کشور 24 آذر برگزار می‌شود

نهمین جشنواره فناوری اطلاعات کشور (ITweekend9) 24 آذرماه 1401 در محل دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

به گزارش روابط‌ عمومی رویداد، نهمین جشنواره فناوری اطلاعات کشور (ITWEEKEND9) توسط گروه فناوری اطلاعات شریف (Sharif ICT Group) و دانشگاه صنعتی شریف با همکاری و حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای برگزار خواهد شد.

این رویداد با هدف انتقال تجربه و ارائه داستان‌های موفقیت و شکست افراد سرشناس در این حوزه، بررسی چالش‌های پیش روی استارتاپ‌ها و ایجاد انگیزه برای راه‌اندازی کسب‌وکارهای نوین و خلاقانه و بررسی دلایل شکست در کسب‌وکارهای نوپا به تاریخ 24 آذرماه سال جاری در محل دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد شد.

هشت دوره پیشین این رویداد با سخنرانی حدود 100 نفر از نخبگان و افراد برجسته حوزه فناوری اطلاعات و حضور پرشور علاقه‌مندان این حوزه در سال‌های 1395 تاکنون برگزار شده است. فیلم سخنرانی‌ها و گزارش کامل برگزاری این رویدادها در وب‌سایت رویداد قرار دارد.

جشنواره فناوری اطلاعات، رویدادی یک‌روزه است که در آن افراد سرشناس در حوزه فناوری اطلاعات تجربیات و داستان موفقیت و شکست‌های خود را در قالب سخنرانی‌های کوتاه برای مخاطبان به اشتراک می‌گذارند. سخنرانی‌ها در ITWeekend الهام‌گرفته از سخنرانی‌های کنفرانس‌های TED انجام می‌شود و پس از اتمام رویداد در قالب کلیپ‌های تدوین‌شده در سایت رسمی رویداد، سرویس‌های اشتراک ویدئو و شبکه‌های مجازی به اشتراک گذاشته می‌شود.

یکی از اهداف اصلی در ITWeekend این است که پس از برگزاری چندین دوره از این رویداد، مجموعه ارزشمندی از سخنرانی‌های بزرگان حوزه فناوری اطلاعات جمع‌آوری شده باشد. تاکنون با حضور بیش از 100 نفر از نخبگان و افراد سرشناس در این رویداد تا حدود زیادی این هدف محقق شده است. همچنین در حاشیه این رویداد پنل‌های تخصصی استارتاپ‌های موفق و شکست‌خورده برگزار می‌شود.

ثبت‌نام این رویداد آغاز شده و تا 15 آذرماه ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام به سایت جشنواره مراجعه کنند یا با دبیرخانه رویداد به شماره 5-66028963-021 تماس بگیرند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.