راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

حمایت تکنوتجارت از کسب‌وکارهای نوپا و دانش‌بنیان فناوری‌ مالی و تجارت الکترونیک

شرکت توسعه کسب‌وکارهای نوگرای تجارت (تکنوتجارت)، فرصت استقرار در فضای کار اشتراکی خود و همچنین شتاب‌دهی را برای شرکت‌های دانش‌بنیان و مجموعه‌های نوپا در حوزه فناوری‌های مالی و تجارت الکترونیک فراهم کرده است. تکنوتجارت به‌عنوان بازوی نوآوری بانک تجارت و مرکز شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری در این طرح همکاری کرده‌اند.

این طرح حمایتی شامل دو بخش خواهد بود:

  1. فضای کار اشتراکی: با توجه به مشکلات به وجودآمده به‌واسطه اختلالات اینترنت و فشار وارده به کسب‌وکارهای حوزه تجارت الکترونیک، مرکز نوآوری آزادی تکنوتجارت واقع در بزرگراه لشگری (جنب خیابان رستمی) با شرایط ویژه امکان استقرار شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه‌های کاری این مرکز را فراهم آورده است. از علاقه‌مندان دعوت می‌شود با مراجعه به سایت تکنوتجارت درخواست خود را ثبت کنند.
  2. شتاب‌دهنده تکنوتجارت: شرکت‌ها و مجموعه‌های نوپا می‌توانند جهت درخواست حمایت‌های شتاب‌دهی به سایت تکنوتجارت مراجعه و درخواست خود را ثبت کنند.

گفتنی است تیم‌های پذیرفته‌شده در شتاب‌دهنده تکنوتجارت از مزایایی همچون امکان استقرار در فضای کار اشتراکی، حمایت و دسترسی به شبکه غنی بانک تجارت جهت ورود به بازار، سرمایه نقدی تا سقف 500 میلیون تومان، آموزش و توانمندسازی تیم‌ها و منتورینگ تخصصی فنی و کسب‌وکاری برخوردار خواهند بود.

متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاع بیشتر با شماره‌های 09103147988 و 91001041-021 تماس بگیرند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.