راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

با حکم وزیر ارتباطات، رئیس رگولاتوری تغییر کرد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات صادق عباسی شاهکوه را که بیش از یک سال رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بود به‌عنوان مجری طرح توسعه فیبر نوری انتخاب کرد و جای او در این سازمان را به محمدامین آقامیری؛ از مدیران کمترشناخته‌شده وزارت ارتباطات داد.

عباسی شاهکوه از مدیران قدیمی وزارت ارتباطات است که برای سال‌ها در رگولاتوری به‌عنوان معاون مشغول به کار بوده است.

در حکم این تغییرات و معرفی محمدامین آقامیری به‌عنوان معاون وزیر و رئیس جدید رگولاتوری، عباسی شاهکوه به‌عنوان مشاور وزیر و مجری طرح توسعه فیبر نوری منازل و کسب‌وکارها معرفی شده است.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، آقامیری دارای مدرک دکتری مدیریت، کارشناسی ارشد مدیریت MBA و کارشناسی مهندسی برق هر سه از دانشگاه صنعتی شریف است. آن‌طور که وزارت ارتباطات گزارش داده، آقامیری پیش از این معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات بوده است. گفته شده آقامیری بیش از 15 سال سابقه فعالیت در بخش خصوصی و شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان و راهبری تولید و توسعه محصولات فناورانه را در کارنامه خود دارد.

انتصابات جدید در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

همچنین صادق عباسی شاهکوه دارای مدرک دکتری مهندسی مخابرات از دانشگاه بریستول انگلستان و کارشناسی ارشد مهندسی مخابرات از دانشگاه صنعتی شریف است. وی پیش از این، معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بود. «مدیرعاملی شرکت ارتباطات زیرساخت»، «معاونت بررسی‌های فنی و صدور پروانه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی»، «معاونت فنی و امور بین‌الملل سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی»، «ریاست دانشکده علمی _ کاربردی پست و مخابرات» و «ریاست پژوهشکده فناوری ارتباطات» از جمله مهمترین سوابق و مسئولیت‌های وی در بیش از 28 سال فعالیت در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

در ادامه این تغییرات، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات طی حکمی مهدی چمن‌زاد را به سمت عضو هیئت‌مدیره شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد. 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.