راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

جعفر عظیمی مدیرعامل تراکنش همراه ایمن (شاپ) شد

در جلسه هیئت‌مدیره شرکت تراکنش همراه ایمن (شاپ)، جعفر عظیمی به سمت مدیرعاملی این شرکت منصوب شد. آخرین سمت عظیمی پیش از انتصاب به سمت مدیرعاملی این شرکت، ریاست هیئت‌مدیره شرکت تراکنش همراه مانی‌تک (مانی‌تک) و مشاوری مدیرعامل شرکت توسن‌تکنو بوده است.‌

به گزارش روابط عمومی توسن‌‌تکنو، جعفر عظیمی فعالیت حرفه‌ای خود را به‌عنوان برنامه‌نویس و کارشناس فنی از فروردین‌ماه ۱۳۷۷ در شرکت پژوهان سپند آغاز کرد و از دی‌ماه ۱۳۷۸ به‌عنوان مدیر تیم راهکارهای PM در شرکت یافته‌پردازان صنعت مشغول به کار شد. او مردادماه ۱۳۸۲ با سمت توسعه‌دهنده نرم‌افزار کارت‌خوان وارد شرکت توسن شد و پس از یک سال به‌عنوان سرپرست تیم راهکارهای POS معرفی شد. عظیمی فعالیت حرفه‌ای خود را از شهریورماه ۱۳۸۷ در شرکت توسن به‌عنوان تحلیل‌گر راهکارهای پرداخت الکترونیک ادامه داد. او از فروردین‌ماه ۱۳۹۰ مسئولیت سمت مدیر پروژه راهکارهای پرداخت خرد توسن را برعهده‌ گرفته بود.

حضور در شرکت توسن‌تکنو از خردادماه ۱۳۹۲ با سمت مدیر راهکارهای پرداخت برای عظیمی سرآغاز تجربه‌های جدید در گروه شرکت‌های توسن‌تکنو بوده است. مدیریت دپارتمان سرویس نرم‌افزار، مدیریت پرداخت و امنیت، مدیریت نوآوری و توسعه بازار و معاونت توسعه محصول نرم‌افزار سمت‌های دیگر عظیمی در توسن‌تکنو طی سال‌های ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۹ بوده است. او همچنین به‌عنوان نایب‌رئیس هیئت‌مدیره شرکت تراکنش همراه ایمن (شاپ) از بهمن‌ماه ۱۳۹۴ تا دی‌ماه ۱۳۹۸ و رئیس هیئت‌مدیره شرکت تراکنش همراه مانی‌تک (مانی‌تک) از شهریورماه ۱۳۹۹ تا مهرماه ۱۴۰۱ با گروه توسن‌تکنو همکاری داشته است. مدیرعامل جدید شاپ در آخرین سمت حرفه‌ای خود پیش از تصدی مسئولیت جدید، مشاوری مدیرعامل شرکت توسن‌تکنو از مهرماه ۱۴۰۰ را تجربه کرده است.

عظیمی دانش‌آموخته رشته مهندسی کامپیوتر با گرایش سخت افزار در مقطع کارشناسی و رشته مدیریت کسب‌وکار (MBA) در مقطع کارشناسی ارشد است.

گفتنی است پیش از عظیمی، وحید فرمانی عهده‌دار این مسئولیت بود. همچنین ضمن این جلسه هیئت‌مدیره، از تلاش‌های وحید فرمانی در زمینه توسعه بازار شاپ قدردانی به عمل آمد.

شرکت تراکنش همراه ایمن با برند تجاری «شاپ»، برآمده از یک هلدینگ شناخته‌شده‌ و ریشه‌دار فناوری اطلاعات کشور یعنی گروه توسن است. خوشنامی، دانش و تجربه خوب شرکت توسعه فن‌افزار توسن (توسن‌تکنو) به‌عنوان سرمایه‌گذار شاپ در پیاده‌سازی و اجرایی‌کردن پروژه‌‎های کلان حوزه فناوری‌های مالی موجب شده فروشندگان صنوف مختلف با اطمینان و احساس رضایت بیشتری از راهکارهای این شرکت استفاده کنند. شرکت تراکنش همراه ایمن (شاپ)، ارائه‌دهنده طیف وسیعی از راهکارهای یکپارچه مدیریت کسب‌وکار است.

منبع روابط عمومی توسن تکنو
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.