راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

حمایت داتین از کاریار برای توانمندسازی مهارت‌آموزان حوزه برنامه‌نویسی

داتین در راستای مسئولیت اجتماعی خود و با هدف حمایت از آموزش، توانمندسازی و رشد حرفه‌ای مهارت‌آموزانی که در ابتدای مسیر یادگیری برنامه‌نویسی هستند، با استارتاپ «کاریار» تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.

به گزارش داتین، این شرکت سالانه تا سقف یک پایه‌ حقوق برای همکاران خود بودجه‌ آموزشی در نظر گرفته است. برای دوره‌های آموزشی، سهم بیشتری از هزینه توسط داتین و باقی‌مانده آن توسط همکار به‌عنوان هزینه رشد و توسعه‌ فردی پرداخت خواهد شد. این شرکت در پایان هر سال، بنا بر مسئولیت اجتماعی خود، سهم هزینه پرداخت‌شده از سمت همکاران را صرف آموزش و توانمندسازی کودکان و نوجوانان مناطق محروم و کم‌برخوردار کشور می‌کند.

داتین در سال جاری و با هدف عمل به این مهم، قصد دارد از استارتاپ کاریار حمایت مالی کرده و کمک کند این استارتاپ فرصت رشد و پیشرفت را برای تمام اقشار جامعه؛ به‌ویژه مهارت‌آموزان مناطق کم‌برخوردار در زمینه‌ آموزش فناوری اطلاعات و برنامه‌نویسی فراهم کند.

کاریار یک استارتاپ اجتماعی غیرانتفاعی است که آموزش‌های معطوف به اشتغال در حوزه برنامه‌نویسی ارائه می‌دهد و ضمن توانمندسازی افراد علاقه‌مند به این حوزه، امکان اشتغال یا دورکاری را برای آنها فراهم می‌کند. چشم‌انداز کاریار کشوری است که در آن کسی به‌ دلیل محدودیت جغرافیایی یا نداشتن دسترسی به امکانات، از یادگیری و اشتغال باز نماند.

از آنجا که توسعه و توانمندسازی افراد یکی از دغدغه‌های داتین در طول سال‌ها فعالیت خود در حوزه مالی بوده، تلاش کرده با اقداماتی گوناگون، همچون راه‌اندازی مدرسه داتین و همکاری با استارتاپ کاریار، نقش مؤثری در مهارت‌آموزی تازه‌کاران حوزه فناوری اطلاعات و ورودشان به بازار کار داشته باشد.

منبع داتین
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.