راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

روح‌الله دهقانی فیروزآبادی به‌عنوان معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهوری منصوب شد

همزمان با انتخاب حسن مسلمی نائینی به‌عنوان رئیس جهاد دانشگاهی از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی، ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری در حکمی روح‌الله دهقانی فیروزآبادی را به‌عنوان معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان منصوب کرد.

به گزارش معاونت علمی ریاست‌جمهوری، در حکم ابراهیم رئیسی خطاب به روح‌الله دهقانی فیروزآبادی آمده است:  

«به استناد اصل یکصد و بیست و چهارم قانون اساسی و نظر به مراتب تعهد، شایستگی و تجارب ارزنده علمی و اجرایی، به موجب این حکم به‌عنوان معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به عدالت‌محوری، روحیه انقلابی، مردم‌داری، پاک‌دستی، فسادستیزی، قانون‌مداری و مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی با برنامه‌ریزی به‌منظور آفرینش علمی و توسعه فناوری‌های راهبردی و اقتدارآفرین با تأکید بر حوزه‌های نوپدید از طریق شناسایی، حمایت و هدایت فعالانه استعدادهای برتر، توجه ویژه به دانشمندپروری و توسعه فرصت‌های شکوفایی نخبگان برای حل مسائل اساسی کشور در پیشبرد اهداف دولت مردمی و ایران قوی مجدانه کوشا باشید.

اهتمام ویژه نسبت به افزایش تولید و اشتغال دانش‌بنیان، بسترسازی تحقق حکمرانی علوم پایه، توسعه نظام نوآوری بومی ایران و نیز سرمایه‌گذاری مسئله‌محور در علوم پایه و علوم انسانی در دور جدید مسئولیت آن معاونت مورد انتظار است.

تفصیل مأموریت‌ها و انتظارات از آن معاونت به پیوست این حکم ابلاغ می‌شود.

توفیق و سربلندی آن جناب را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انجام مأموریت‌ها و وظایف محوله از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.»

منبع معاونت علمی ریاست‌جمهوری
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.