راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

افزایش ۱۰درصدی حقوق کارکنان بانک‌های دولتی در نیمه دوم امسال

وزارت امور اقتصادی و دارایی طی اطلاعیه‌ای از افزایش ۱۰درصدی حقوق کارکنان بانک‌های دولتی، به دنبال پیگیری این وزارتخانه و همکاری نمایندگان مجلس شورای اسلامی، برای نیمه دوم امسال خبر داد.

به گزارش وزارت امور اقتصادی و دارایی، پیرو درخواست‌های مکرر مدیران بانک‌های دولتی به این وزارتخانه مبنی بر ترمیم حقوق و مزایای کارکنان بانک‌های دولتی و باور جدی وزارت امور اقتصادی و دارایی درخصوص صیانت از اقدامات و فعالیت‌های شبکه بانکی کشور؛ به‌ویژه زحمات همکاران بانک‌ها، این وزارتخانه طی ماه‌های اخیر به دنبال راهکارهای قانونی برای کمک به معیشت و افزایش حقوق این عزیزان بوده و مکاتبات و پیگیری‌های بسیاری از مراجع مختلف داشته است.

دولت با نظر مثبت نمایندگان مجلس به دنبال ترمیم حقوق همه کارکنان در تمامی دستگاه‌های اجرایی از جمله بانک‌های دولتی است و در همین رابطه افزایش ۱۰درصدی حقوق کارکنان این بانک‌ها در نیمه دوم سال جاری به‌زودی اجرایی خواهد شد.

فارغ از این افزایش، وزارت امور اقتصادی و دارایی با همکاران سازمان برنامه‌وبودجه کشور همچنان پیگیر افزایش حقوق کارکنان و معیشت همکاران زیرمجموعه وزارتخانه و بانک‌های دولتی متبوع از طریق سایر ظرفیت‌های قانونی مندرج در قانون مدیریت خدمات کشوری ازجمله افزایش ضریب فوق‌العاده ویژه و اخذ سایر مصوبات قانونی لازم از شورای حقوق و دستمزد خواهد بود.

1 دیدگاه
  1. مجتبی‌اقاجانی می‌گوید

    سلام‌اقا‌یه‌مبلغ‌قابل‌توجه‌به‌حساب‌من‌واریز‌میکنین؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.