راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

حضور شرکت فناوران ایمن‌شبکه‌ فاش در اینوکس 2022 / شرکتی که برای تمام ابعاد شبکه کیف پول راهکار دارد

شرکت فناوران ایمن‌شبکه فاش یکی از شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ فناوری راهبرد هوشمند شهر و متعلق به بانک شهر است که برای توسعه بازار و معرفی محصولاتش در نهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی در جزیره کیش حضور پیدا کرده است.

به گفته علی سروری، مدیرعامل شرکت فاش، این شرکت از سال 1381 در زمینه تولید زیرساخت‌های مالی برای پوشش تراکنش‌های خرد غیربانکی فعالیت می‌کند و برای تمام ابعاد و بخش‌های کیف پول خرد، محصول و راهکار دارد؛ سوئیچ‌های صادرکنندگی و پذیرندگی کیف پول خرد و سیستم ناظر بانکی از محصولات شرکت فاش هستند.

او با تأکید بر اینکه محصولات فاش تمام بخش‌های شبکه کیف پول را در برمی‌گیرند، توضیح داد: «شبکه کیف پول کشور از دو نقش راهبر و ناظر تشکیل شده است؛ ناظران بانک‌ها و راهبرها تمام شرکت‌های فعال پذیرندگی و صادرکنندگی حوزه کیف پول هستند.» سروری با اشاره به محصولات فاش ادامه داد: «سوئیچ ناظر بانکی با مأموریت ابزار نظارت بر عملکرد راهبران کیف الکترونیک پول و سامانه سوئیچ راهبران، با مأموریت مدیریت عملیات کیف الکترونیک پول تعریف و طراحی شده‌ است. سوئیچ‌های پذیرندگی هم به نودی سیستم شبکه راهبران معروف‌اند.»

سروری تصریح کرد که شرکت در درجه اول قصد دارد در نمایشگاه اینوکس 2022، محصولاتش را معرفی کرده، بازارش را توسعه دهد و مشتریان بالقوه حاضر در نمایشگاه را با محصولات شرکت آشنا کند.

او با اشاره به اهداف حضور در نمایشگاه ادامه داد: «علاوه بر محصولات مذکور، فاش محصولات مرتبط با زنجیره ارزش خدمات مدیریت پرداخت‌های خرد شهری برای شهرداری‌های کلان‌شهرها و شهرهای کوچک هم تولید می‌کند. در همین راستا فاش، به‌عنوان ارائه‌دهنده فنی با هلدینگ راهبرد هوشمند شهر برای ارائه مدیریت خدمات حمل‌ونقل شهری و ایجاد زیرساخت‌های خرد شهر هوشمند، هم‌قدم شده است.»

مدیرعامل فاش در پایان بار دیگر بر ماموریت‌های شرکت در نمایشگاه اشاره کرد: «معرفی محصولات برای توسعه بازار بخش پرداخت خرد شبکه بانکی و پرداخت و معرفی محصولات مربوط به زیرساخت مدیریت پرداختی خرد شهری دو مأموریت اصلی شرکت فاش در نمایشگاه اینوکس 2022 و نهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی است.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.