راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

محمد صادقی مدیرعامل شرکت بهسازان ملت شد

طی مراسمی با حضور مدیران ارشد و معاونان بانک ملت و هلدینگ بهسازان ملت، مراسم معارفه محمد صادقی، مدیرعامل جدید بهسازان ملت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی گروه بهسازان ملت، عصر روز شنبه، ۲۳ مهرماه طی مراسمی با حضور معاون فناوری اطلاعات بانک ملت، جمعی از مدیران ارشد بانک ملت، اعضای هیئت‌مدیره، مدیرعامل هلدینگ بهسازان فردا و معاونان و مدیران بهسازان ملت، محمد صادقی به‌عنوان مدیرعامل جدید شرکت بهسازان ملت معرفی شد.

صادقی دانش‌آموخته رشته مهندسی نرم‌افزار در مقطع کارشناسی و رشته مهندسی مالی در مقطع کارشناسی ارشد از دانشگاه خواجه‌نصیرالدین طوسی است. او پیش‌ از این سمت‌های مدیریتی و اجرایی مختلفی داشته که معاونت فناوری بانک اقتصاد نوین، عضویت در هیئت‌مدیره پرداخت نوین، مدیرعاملی و عضویت در هیئت‌مدیره شرکت سامانه‌های کلان کاربردی همگام، عضویت در هیئت‌مدیره شرکت‌ سامانه‌های مقیاس‌بزرگ توسن، معاونت محصول شرکت اسوه ایران و مدیریت پروژه شرکت تأمین خدمات کاربردی کاسپین از آن جمله است.

5 دیدگاه
  1. مهسا می‌گوید

    از آقای صادقی در مورد مهندس ترابی سوال بفرمایید

    1. ناشناس می‌گوید

      شما چه میدانید ؟ لطفا ایمیل بدهید .

  2. مهسا می‌گوید

    در مورد مهدیار ترابی در شرکت بهسازان ملت چه میدانید؟

    1. ناشناس می‌گوید

      سلام آقای صادقی،، سمت جدیدتان مبارک وامیدوارم درکارهایتان مثل قبل موفق وثابت قدم باشید،، با آرزوی بهترینها برای شما

  3. علی شمس می‌گوید

    جناب آقای صادقی : بدانید در کجا وارد شدید و جا پای چه بزرگانی گذاشتید. عملکرد شما در این چند مدت بسیار ضعیف است. خواهش می کنم این روند حذف نخبگان شرکت و پرکردن اتاق مشاوره بسیار دور از مدیریت نوین است. اگر این آقایانی که الان مشاور شده اند هیچ تاثیری در شرکت نداشته اند. پس چرا چندین سال در رتبه اول شرکتهای غول فناوری کشور بودیم. خواهشا با تغییرات احساسی ریشه بهسازان را نخشکانید. متاسفانه از سال 1397 به بعد اوضاع بهسازان ملت رو به افول گذاشته. امیدوارم شما از مشاوره های غلط افرادی که قبلا می شناختید دست بردارید و عزل و نسب های بی مورد را متوقف کنید. بهتر بود افراد باسوادتر و با رزمه بهتر را به مدیریتهای مهم شرکت می گماردید. برای شما آرزوی موفقیت دارم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.