راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

آیا استفاده از اپلیکیشن ارز دیجیتال ضروری است؟

بازارهای کریپتو می‌توانند نوسان داشته باشند. از زمان پیدایش ارزهای دیجیتال مانند بیت‌کوین و اتریوم گاهی حتی در عرض چند دقیقه شاهد جهش‌ها و افت‌های عظیم در ارزش آنها بوده‌ایم. بسیاری از سرمایه‌گذاران سر خود را تکان می‌دهند و به این فکر می‌کنند که چگونه وقوع چنین نوسانی ممکن است؟

نوسانات کریپتو مشکلی است که بسیاری از معامله گران و سرمایه‌گذاران هنگام سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال نگران آن هستند. اما چرا شاهد نوسانات قیمت بیت‌کوین و سایر ارزها هستیم؟ چرا بازار کریپتو اینقدر بی‌ثبات است؟ چگونه از این بی‌ثباتی ضربه هنگفتی نخوریم؟ بازار ارز دیجیتال 24ساعته در حال کار است، بهتر است برای دسترسی راحت‌تر  و همیشگی از اپلیکیشن ارز دیجیتال استفاده کنیم تا هر لحظه بتوانیم این ارزهای دیجیتال را بررسی کنیم و از بی‌ثباتی آنها غافل نشویم.


نحوه و مزایای معامله با اپلیکیشن


کاربرانی که به دنبال خریدوفروش ارزهای رمزنگاری‌شده در تلفن همراه خود هستند، باید بهترین برنامه رمزنگاری را با کمترین هزینه پیدا کنند تا به‌ جای محدودشدن به روش‌های معاملاتی سنتی از طریق رایانه، از طریق تلفن به پلتفرم‌های معاملاتی دسترسی پیدا کنند و کمتر از نوسانات غافلگیر شوند. با این‌ حال، با وجود تعدد برنامه‌ها پیداکردن برنامه عالی همیشه ساده نیست.

این راهنما برنامه برتر تجارت رمزنگاری در سال 2022 را مرور می‌کند و تمام معیارهای کلیدی که یک فرد باید قبل از دانلود یک برنامه رمزنگاری برای آیفون یا دستگاه اندرویدی خود بداند را بررسی می‌کند. اکثر صرافی‌های بزرگ ارز دیجیتال هم دارای یک برنامه اندروید یا برنامه آیفون یا هر دو هستند تا به مشتریان خود امکان معامله مستقیم از دستگاه‌های تلفن همراه خود را بدهند.

کاربرپسند بودن:

معامله ارزهای رمزنگاری‌شده در تلفن هوشمند می‌تواند به دلیل کوچک بودن صفحه‌ نمایش نسبت به یک لپ‌تاپ یا رایانه رومیزی معمولی دشوار باشد، بنابراین، مهم است که برنامه رمزنگاری انتخابی کاربر یک تجربه تجارت روان و آسان را ارائه دهد. اگر برنامه کاملاً برای سیستم‌عامل کاربر بهینه شده باشد، این موضوع حل‌شدنی است. کاربران پس از اطمینان از مناسب بودن برنامه معاملاتی رمزنگاری می‌توانند اقدام به افتتاح حساب کنند.

ابزارها و امکانات:

هنگام تحقیق در مورد بهترین برنامه‌های رمزنگاری برای سال 2022، ارائه‌دهندگان دارای رتبه برتر مانند صرافی والکس تعدادی ابزار و ویژگی‌های مفید را ارائه می‌دهند. این امر به کاربران این امکان را می‌دهد که از برنامه رمزنگاری بیشترین استفاده را ببرند و فرصت‌های معاملاتی را با کلیک یک دکمه پیدا کنند.

به‌صرفه بودن:

استفاده از اپلیکیشن ارز دیجیتال در گوشی‌های هوشمند به‌صرفه‌تر است؛ چراکه هم هزینه‌ برق کمتری نسبت به استفاده از لپ‌تاپ دارد و هم همیشه در دسترس است و نیاز نیست از اینترنت خانگی استفاده شود.

راحتی:

خرید با اپلیکیشن ارز دیجیتال در گوشی‌های هوشمند راحت‌تر از لپ‌تاپ و سیستم‌های خانگی است. گوشی همراه قابل‌ حمل است، به‌راحتی در جیب  کاربر جای می‌گیرد و سنگین نیست. همچنین کاربر نیازی به روشن و خاموش‌کردن سیستم برای هر معامله ندارد؛ به آداپتور و شارژر هم نیازی نیست. حتی اگر شارژ موبایل تمام شود، پاوربانک منطقی‌تر و کوچک‌تر از آداپتور لپ‌تاپ است و نیاز به پریز ندارد.

خریدوفروش در هر لحظه:

گوشی تلفن همراه همیشه در کنار افراد است؛ هنگام استراحت، کار، خواب، پس کاربر می‌تواند هر لحظه که اراده کرد، به خریدوفروش ارز دیجیتال بپردازد.

تراکنش‌های سریع‌تر:

در برنامه‌های معاملاتی سفارش خریدوفروش ارز دیجیتال سریع است و پیچیدگی‌ها و سختی‌های معامله در یک وب‌سایت را ندارد. دسترسی آسان به‌ تمامی ابزارها نیز یک مزیت دیگر  اپلیکیشن ارز دیجیتال است.


اپلیکیشن ارز دیجیتال والکس


صرافی ارز دیجیتال والکس برای راحتی کار معامله‌گران در معامله و دسترسی آسان آنها به بازار کریپتو، اپلیکیشن معاملاتی خود را در دو نسخه اندروید و IOS به کاربران ارائه کرده است. اپلیکیشن والکس تمامی امکانات وب‌سایت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

احراز هویت سریع:

در اپلیکیشن والکس در کمتر از پنج دقیقه می‌توان احراز هویت شد و معامله کرد.

دسترسی به نمودارها:

در اپلیکیشن والکس می‌توان به تمام ابزارهای حرفه‌ای معامله، نمودارهای تحلیلی و تکنیکالی دسترسی داشت.

کیف پول اختصاصی:

این صرافی ارز دیجیتال مانند هر صرافی کریپتو دیگری دارای کیف پول اختصاصی خود است. کاربر می‌تواند پس از خرید ارزهای دیجیتال خود از طریق اپلیکیشن، ارزهای خریداری‌شده خود را با اطمینان از امنیت در کیف پول والکس ذخیره کند. به گفته والکس، امکان هک یا سرقت دارایی کاربر با ذخیره‌سازی دارایی‌ها به‌صورت آفلاین به صفر درصد خواهد رسید.

استاپ‌لاس:

استاپ‌لاس یا همان حد سود و ضرر یکی از کاربردی‌ترین ویژگی‌های اپلیکیشن والکس است که امکان معاملات کم‌ریسک‌تر را برای کاربر فراهم می‌کند.

دسترسی به‌ تمامی امکانات:

واریز و برداشت، گزارش سود و زیان، سفارش سریع، معامله حرفه‌ای و مدیریت کیف‌ پول امکانات وب‌سایت و پلتفرم معاملاتی والکس هستند که در اپلیکیشن تجمیع شده‌اند.

اطلاعات بیشتر درباره صرافی و اپلیکیشن در این لینک در دسترس است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.