راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کتاب بانکداری شرکتی منتشر می‌شود

فراگیر شدن ارایه خدمات بانکداری شرکتی به عنوان شیوه ای نوین در بانکداری و با توجه به محدودیت‌های مربوط به ادبیات مفاهیم و موضوعات مرتبط ، اولین کتاب «بانکداری شرکتی» با نگرش بازار ایران به منظور تحقق هدف تولید محتوا برای فرهنگ سازی و آموزش بانکداری شرکتی به عنوان یکی از اصلی ترین ضرورت‌های نظام بانکی کشور تالیف گردیده است.

این کتاب از ۱۰ فصل با عناوین تاریخچه، مفاهیم و تعاریف، مدیریت استراتژیک، سازماندهی و ساختار، تقسیم بازار، انتخاب بازار هدف و جایگاه‌یابی، زیر ساخت‌ها، سیستم‌ها و نرم‌افزارها، روابط مشتریان، محصولات و خدمات، مشاغل کلیدی، کانال‌های توزیع و شواهد فیزیکی، پیشبرد فروش و ترویج در بانکداری شرکتی، در ۲۰۰ صفحه به همت احسان باقری و علیرضا صادقی و با همکاری انتشارات شهداد به رشته تحریر درآمده است.

Bankdari-sherkat-book-way2pay-93-02-05

این کتاب که بر مبنای ۳ سال تجربه کاری در این حوزه تالیف گردیده است ، دیدگاهی کاملا بومی داشته و تلاش کرده است تا مفاهیم لازم برای درک درست از بانکداری شرکتی را ارایه نماید. فصول انتخاب شده بر مبنای نیازها و سئوالاتی است که در این حوزه مطرح هستند. نگارش کتاب به گونه ای است تا برای تمام سطوح شاغل در نظام بانکی و مشتریان آنان قابل استفاده و درک باشد.

منبع: پول پرس

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.