راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

شماره ۶۶ هفته‌نامه کارنگ و رمزارز شماره ۳۶ منتشر شد

جدیدترین شماره کارنگ با عکس جلدی از مهرداد فاخر، مدیرعامل تیپاکس منتشر شده که همراه با گفت‌وگویی مفصل و انتقادی است؛ گفت‌وگویی که محور آن نقدها به عملکرد این شرکت پستی و پاسخ به نارضایتی کاربرانش در شبکه‌های اجتماعی است.

شرکتی که از سال ۱۳۳۹ در حال ارسال و جابه‌جایی بسته‌های پستی در ایران است و با وجود این قدمت، کمی دیر در مسیر نوآوری پا گذاشته است.

در صفحه زنان نوآور شماره شصت و ششم کارنگ نیز گفت‌وگویی با مرجان مردی‌ها، خالق برند کورال انجام شده است. مردی‌ها می‌گوید: «یکی از چالش‌های مهم کسب‌وکارهای اینستاگرامی، پایین‌بودن سرعت اینترنت است که در کنار تغییر الگوریتم‌های این پلتفرم، مشکلات جدی برای این کسب‌وکارها ایجاد می‌کند.»

این شماره کارنگ گفت‌وگویی نیز با آرش برجی‌خانی، مدیرعامل هلثیو دارد. برجی‌خانی معتقد است پتانسیل سلامت شبیه وضعیت صنعت فین‌تک در چهار، پنج سال گذشته است؛ همان چالش‌های رگولاتوری را دارد، همان رشدهای خوب را تجربه خواهد کرد و همان متحول‌ کردن بسیاری از خدمات در حوزه سلامت را به دنبال خود خواهد داشت.

گزارش‌هایی از بزرگ‌ترین بازیگران صنعت خرده‌فروشی، برند کارفرمایی در شرکت‌های B2B، گوگل و کاهش هزینه‌ها در بخش مزایای کارمندانش و… بخش‌های مهم دیگر این شماره کارنگ هستند؛ به همراه چند گفت‌وگوی کسب‌وکاری دیگر.

در شماره سی و ششم ضمیمه هفتگی «رمزارز» به سراغ مجتبی توانگر، رئیس کمیته دانش‌بنیان و اقتصاد دیجیتال مجلس رفته ‌است تا او در مورد بایدهای قانون‌گذاری در حوزه رمزارزها بگوید. توانگر باور دارد با توجه به نوظهور بودن صنعت رمزارزها، می‌توان امیدوار بود که امکان پارادایم شیفت در حوزه مالی و ارزآوری برای کشور را فراهم کند.

کارنگ و رمزارز دو  نشریه مستقل از هم هستند که امروز با هم منتشر شده‌اند. کارنگ و رمزارز را می‌توانید به‌صورت رایگان از سایت هفته‌نامه کارنگ دانلود کنید. همچنین برای دریافت اشتراک هفته‌نامه کارنگ می‌توانید از سایت فروشگاه راه‌ پرداخت اقدام کنید.

کارنگ رسانه اقتصاد نوآوری است که هر هفته نسخه چاپی آن منتشر و نسخه آنلاین آن هر روز به‌روزرسانی می‌شود

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.