راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مدیری از صداوسیما، مسئول روابط عمومی وزارت ارتباطات شد

یکی از مدیران صداوسیما به‌عنوان مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات انتخاب شد.

عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حکمی محمداحسان خرامید را به عنوان «مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی» وزارت ارتباطات منصوب کرد.

آن‌طور که سایت وزارت ارتباطات گزارش داده، خرامید از مدیران ارشد سازمان صداوسیما بوده و بیش از ۱۰ سال سابقه فعالیت فرهنگی و رسانه‌ای داشته است.

او دارای مدرک کارشناسی روابط عمومی و کارشناسی ارشد مدیریت رسانه است. طبق اعلام وزارت ارتباطات، خرامید پیش از انتخاب به‌عنوان مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات، مدیر کل رسانه‌های اجتماعی معاونت فضای مجازی سازمان صداوسیما بوده است.

مدیریت تولید و تأمین محتوای اداره کل فضای مجازی استان‌ها، معاونت فضای مجازی صداوسیمای مرکز البرز و معاونت فضای مجازی صداوسیمای مرکز کیش ازجمله مهم‌ترین مسئولیت‌های کاری او اعلام شده است.

خرامید دومین مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات دولت سیزدهم است. پیش از او مهدی سالم مسئولیت مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی این وزارتخانه را برعهده داشت. 

سالم هم که از مدیران سابق صداوسیما و همچنین وزارت فرهنگ و ارشاد بود، ابتدا در اوایل مهر سال ۱۴۰۰ به‌عنوان مشاور فرهنگی و رسانه‌ای وزیر ارتباطات انتخاب شد و در نهایت، اسفند همان سال در حکمی مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی این وزارتخانه شد.

اما مدیریت او در این سمت زیاد طولانی نشد؛ چرا که ابتدای مردادماه عیسی زارع‌پور، مصطفی اشرف را که مسئولیت حوزه ریاست این وزارتخانه را برعهده داشت با حفظ سمت به‌عنوان «سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات» منصوب کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.