راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پلتفرم مدیریت زنجیره تأمین آوا با حضور معاون اول رئیس‌جمهور رونمایی شد

همزمان با برگزاری دومین روز از نخستین نمایشگاه خدمات کسب‌وکار ایران معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر صمت با حضور در غرفه گروه فن‌آوا از پلتفرم دیجیتال مدیریت زنجیره تأمین آوا رونمایی کردند.

به گزارش روابط عمومی گروه فن‌آوا، در دومین روز از نخستین نمایشگاه خدمات کسب‌وکار ایران، پلتفرم دیجیتال مدیریت زنجیره تأمین آوا با حضور محمد مخبر، معاون اول رئیس‌جمهور و سیدرضا فاطمی امین، وزیر صمت در غرفه گروه فن‌آوا رونمایی شد.

شایان ذکر است پلتفرم زنجیره تأمین فن‌آوا، صنعت به صنعت و محصول به محصول تمام فرآیندهای یک کسب‌وکار را پیاده‌سازی می‌کند تا بدینوسیله واسطه‌ها مدیریت شده و یک زنجیره تأمین سالم در اختیار صنایع و کسب‌وکارهای مختلف در کشور قرار گیرد. ایجاد این زنجیره ارزش ‌تأمین علاوه بر ارائه خدمات به اصناف مختلف به دولت و بقیه مراجع برای حکمرانی داده بر پایه تحلیل داده، تحلیل رفتار ذینفعان، هوش تجاری و تصمیم‌سازی هوشمند کمک مؤثری می‌کند.

از ویژگی‌های کلیدی این پلتفرم می‌توان به ارائه راهکار یکچارچه برای دسترسی به فرآیند مطلوب گردش داده، اعمال سیاست‌ها و راهکارهای مدیریتی یکپارچه در طول زنجیره، سنجش کیفیت کالا، ارائه راهکار و برنامه در جهت مدیریت اصلاح الگو در هر یک از حلقه‌های زنجیره و کل زنجیره تأمین، همکاری با نوآفرینان، دانش‌آفرینان در کسب‌وکارها و بهره‌گیری از ابزارهای نوین فناوری اطلاعات و ارتباطات، IOT (اینترنت اشیاء) و راهکارهای توسعه‌ای هوشمند نام برد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.