هر روز خبرهایی شنیده میشود که سرویس پرداخت موبایلی همراه اول یعنی جیرینگ آغاز به کار میکند. ادعای جیرینگ این است که درصد زیادی از مردم تلفن همراه دارند اما از خدمات بانکداری استفاده نمیکنند. جیرینگ میخواهد این گروه را زیر پوشش قرار دهد. اما منتقدانی مانند مرکز پژوهشهای مجلس این کار جیرینگ را پا در کفش بانکداری میدانند. آنها میگویند چنین خدماتی باید زیر نظر بانک مرکزی ایران باشد. چیزی که جیرینگ هنوز زیر بار آن نرفته است. آیا حضور جیرینگ در فضای پرداخت الکترونیک در نهایت به نفع همه خواهد بود؟
