راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

طرح‌ ویژه تپسی برای بهبود وضعیت تهویه در خودرو / سفیران تپسی در ازای روشن‌کردن کولر یک روز از پرداخت کمیسیون معاف می‌شوند

با شروع فصل گرما، تهویه خودرو در سفرهای شهری و به طور خاص در ترافیک و مسیرهای بلند دغدغه مسافران تاکسی‌های اینترنتی است.

به گزارش روابط عمومی تپسی، پیش از آغاز تابستان، قوانین روشن بودن کولر به سفیران اطلاع‌رسانی می‌شود و با آغاز فصل، واحد تجربه مشتری تپسی با پایش مداوم وضعیت تهویه خودرو در حین سفر، میزان رضایت مسافران را می‌سنجد‌. نظرسنجی از مسافران از طریق بنر آبی درون اپلیکیشن و امتیازدهی پایان سفر انجام می‌شود. همچنین در دو سوی اپلیکیشن مسافر و سفیر با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها اطلاع‌رسانی در مورد روشن بودن کولر و مطلوب بودن وضعیت تهویه انجام می‌شود. اما تپسی برای جلب رضایت کاربران خود همین‌جا متوقف نشده است.


طرح تشویقی سفیران


در طرح جدید تپسی برای بهبود تهویه خودرو، سفیران تپسی با دریافت بیش از ۱۰ گزارش مثبت از روشن بودن کولر طی یک هفته، یک روز به انتخاب خودشان از پرداخت کمیسیون معاف می‌شوند.

تپسی برای سفیرانی که در تابستان کولر روشن کنند و از مسافران گزارش مثبت دریافت کنند، پاداش در نظر گرفته است؛ این پاداش در مرحله اول معافیت از کمیسیون است‌. این طرح تأثیر ویژه‌ای در ترغیب سفیران به روشن‌کردن کولر دارد. همچنین سفیرانی که گزارش منفی دریافت کنند بر اساس یک الگوریتم چندمرحله‌ای باتوجه‌به میزان گزارش مثبت و منفی از تهویه خودرو، اخطار دریافت می‌کنند.

این اخطار شامل مسدودیت‌های ساعتی، روزانه و گاها هفتگی است. از سویی دیگر تیم تجربه مشتری تپسی برای بهبود روش‌ها و راهکارهای خود با سفیرانی که گزارش منفی کولر دریافت می‌کنند ارتباط می‌گیرد و با جویا شدن علت، راهکارهایی برای بهبود وضعیت تهویه ارائه می‌دهد.


حمایت از سفیران در تأمین هزینه‌ نگهداری خودرو


ازآنجایی‌که برخی از سفیران ممکن است در تأمین هزینه تعمیرات کولر خودرو دچار مشکل باشند. باشگاه سفیران‌ تپسی با ارائه خدمات تخفیفی در تأمین مواردی مثل گاز کولر، تعمیر سیستم تهویه و حتی  لاستیک و روغن سعی در برطرف‌کردن مشکلات احتمالی سفیران خود دارد.


رضایت ۹۰ درصدی مسافران


روابط عمومی تپسی در مورد میزان رضایت کاربران از تهویه خودرو گفت: «بررسی‌های تیم تجربه مشتری تپسی نشان می‌دهد ۹۰ درصد مسافران از روشن بودن کولر و به‌طورکلی وضعیت تهویه خودرو رضایت دارند» پیش‌بینی می‌شود با تمدید طرح تشویقی معافیت سفیران از کمیسیون، مسدود شدن حساب کاربری رانندگانی که گزارش متعدد از روشن نبودن کولر دریافت می‌کنند و همچنین دیگر طرح‌های تشویقی که طی مردادماه به سفیران اعلام شد؛ رضایت مسافران از این میزان هم بیشتر شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.