راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

نگاهی به آپسان که هدفش گسترش فرهنگ خرید اعتباری است / 500 هزار اعتبارگیرنده در اپلیکیشن آپ

سه سال قبل دو شرکت آسان پرداخت پرشین فعال حوزه پیمنت و مجموعه توسن فعال حوزه کربنکینگ، شرکت آپسان را تاسیس کردند. خروجی شرکت آپسان که به صورت اختصاصی در حوزه اعتبار فعالیت می‌کند، تالی نام دارد. هدف تالی این است که با روش BNPL قدرت خرید قشر متوسط جامعه را افزایش دهد.

شرکت آپسان اعلام کرده که قصد دارد فرهنگ خرید اعتباری را در کشور گسترش دهد و اعتبار تالی، محصولی است که آپسان را روزبه‌روز به رسالتش نزدیک‌تر می‌کند.

اعتبار تالی در دو قالب اعتبار سازمانی (اعطای اعتبار به پرسنل، ارگان و شرکت‌ها) و اعتبار فردی (کاربران اپلیکیشن که خودشان درخواست دریافت اعتبار داده‌‍‌اند) ارائه می‌شود. دریافت‌کنندگان اعتبار تالی بدون نیاز به چک و سفته و ضامن، اعتبار می‌گیرند و پنجم هر ماه آن را عودت می‌دهند. بازپرداخت اعتبار کاربران در بازه زمانی مشخص شده بدون کارمزد و رایگان است.

نکته دیگری که نشان می‌دهد تالی مأموریتش را به‌درستی پیش می‌برد این است که اعتبار کاربر بلافاصله بعد از بازپرداخت حسابش در هر روزی از ماه شارژ خواهد شد.

کاربران می‌توانند اعتبارها را در سه بستر فروشگاه‌های حضوری، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و فروشگاه‌های آنلاین استفاده کنند.

درگاه تالی تاکنون در بیش از 100 فروشگاه آنلاین پیاده‌سازی شده است، یکی دیگر از مسیرهای بخش آنلاین اعتبار تالی، اپلیکیشن آپ است. آمارها نشان می‌دهند که 500 هزار کاربر اپلیکیشن آپ اعتبار تالی دارند.


اولین قرارداد کشوری آپسان


آپسان اخیراً اولین قرارداد کشوری خود را با شرکت پست امضا کرده است. در نتیجه این همکاری به تمام کارمندان پیمانی و رسمی شرکت پست به‌صورت استانی و منطقه‌ای اعتبار تالی اعطا می‌شود. سقف اعتبار و اعتبارسنجی توسط سازمان پست انجام می‌شود. در این قرارداد هدف تالی این است که تا سه ماه آینده تمام کارمندان پست صاحب اعتبار شوند.

آپسان پیش‌ازاین هم با سازمان دانشگاه علوم پزشکی، شهرداری مشهد، بانک سپه استان گیلان قرارداد سازمانی منعقد کرده بود.

1 دیدگاه
  1. رسول حاج محمد می‌گوید

    آپسان ضعیفه اسنپ پی فقط

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.