راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مجمع‌عمومی سالیانه 1400 تسکا برگزار شد / تداوم توسعه و رشد تسکا

مجمع‌عمومی عادی سالیانه تسکا روز چهارشنبه ۲۹ خردادماه با حضور اکثریت سهام‌داران و نماینده مؤسسه حسابرسی سامان پندار تشکیل شد.

در این نشست فرزاد مقدم، مدیرعامل و نایب‌رئیس هیئت‌مدیره تسکا گزارش جامعی از روند فعالیت‌های این شرکت در سال 1400 ارائه داد و پیام هیئت‌مدیره را به اطلاع سهام‌داران رساند.


سال تداوم موفقیت‌های تسکا


فرزاد مقدم مدیرعامل تسکا، با تأکید بر روند روبه‌رشد صنعت IT در جهان و ایران، به بهره‌گیری مؤثر از ظرفیت‌های گسترده این حوزه توسط تسکا به‌عنوان یکی از فعالان این حوزه در ایران اشاره کرد و از سال 1400 به‌عنوان سالی توأم با موفقیت برای تسکا یادکرد.

مقدم برخی از مهم‌ترین عوامل موفقیت تسکا در سال 1400 را ارتقا سرمایه‌های انسانی و مدیریتی، بهینه‌سازی هزینه‌ها و ایجاد ساختاری چابک در کنار هسته قوی و تخصصی و ارتباط نزدیک‌تر با بازار و مشتریان دانست.


پاسخ‌گویی به نیازهای مشتریان


فرزاد مقدم در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص سهم بازار تسکا در صنایع کشور گفت: «در سال‌های اخیر توانستیم نقش مؤثری را در موفقیت و دستیابی سازمان‌های بزرگ کشور از جمله صنعت پتروشیمی و پالایشی، بانکی و بازار سرمایه ایفا کنیم. به‌طوری‌که سهم قابل‌توجهی را در بازار این صنایع کسب کردیم.»


اهداف استراتژیک و آینده تسکا


مدیرعامل تسکا، یکی از مهم‌ترین نقاط تمرکز این شرکت را گسترش حضور تسکا در بازار کشور دانست. در این راستا در سال 1401 این موضوع به‌عنوان یکی از استراتژی‌های اصلی سازمان موردتوجه قرار دارد.

او در قسمت پایانی ارائه خود با اشاره به دیگر اهداف شرکت برای سال جاری گفت: «در ادامه تلاش برای معرفی به‌روزترین تکنولوژی‌های روز دنیا به سازمان‌های بزرگ کشور و پیشرو بودن در بهره‌گیری از فناوری‌های روز دنیا، بهینه‌سازی و بهبود مداوم فعالیت‌های تسکا و پاسخگویی به دغدغه‌های مشتریان از دیگر اهداف مجموعه هست. ما اطمینان داریم که این اهداف استراتژیک منسجم و جامع، تسکا را قادر می‌سازد که نه‌تنها مسیر موفقیت آینده را هموار سازد، بلکه از آنها فرصت‌هایی به‌منظور ارزش‌آفرینی بیشتر برای مشتریان، ایجاد منافع پایدار و رقابتی برای سهام‌داران و ایجاد محیطی حرفه‌ای و پویا برای توسعه سرمایه‌های انسانی خلق کند.»

در بخش دیگری از مجمع، هیئت‌مدیره تسکا به سؤالات مطرح شده از سوی سهام‌داران پاسخ دادند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.