راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

همکاری دانشگاه خاتم و هلدینگ فناپ برای جذب استعدادهای حوزه آی‌تی

دانشگاه خاتم در مقطع کارشناسی رشته کامپیوتر دانشجو می‌پذیرد و برای اولین بار در ایران، با همکاری شرکت‌های گروه فناپ، یک سفر ۴ ساله ویژه را با ماهیت «تحصیلی_کاری» برای دانشجویان این رشته طراحی کرده است.

به گزارش واحد روابط عمومی و‌ برندینگ فناپ، دانشجویان پذیرفته شده ورودی سال ۱۴۰۱ این رشته_دانشگاه از میان شرکت‌کنندگان در آزمون سراسری ورودی دانشگاه‌ها، این فرصت را خواهند داشت که دوره تحصیلی خود را به‌صورت رایگان در این دانشگاه معتبر غیر انتفاعی بگذرانند و برنامه‌های متنوعی از آموزش‌های تخصصی و عمومی را به منظور آماده‌سازی حرفه‌ای خود برای ورود به صنعت IT داشته باشند.

همچنین، در پروژه‌های واقعی و طرح‌های نوآورانه داتین و دیگر شرکت‌های گروه فناپ مشارکت و حتی درآمدزایی داشته باشند و در پایان دوره کارشناسی، آمادگی کامل را برای ورود به صنعت و حل مسائل واقعی در حوزه IT کسب کنند.

برای معرفی و توضیحات بیشتر در خصوص دانشکده کامپیوتر دانشگاه خاتم و همچنین سفر تحصیلی-کاری طراحی شده برای دانشجویان ورودی سال ۱۴۰۱، امروز پنجشنبه ۲۰ مرداد ماه ساعت ۲۰ یک برنامه لایو با همراهی مدیران ارشد شرکت‌های عضو هلدینگ فناپ در صفحه اینستاگرام دانشگاه خاتم برگزار می‌شود.

2 دیدگاه
  1. جواد محمدی می‌گوید

    عالی

  2. CrytoOptib می‌گوید

    جدیدترین راه برای کسب سود خارق العاده را بررسی کنید. Telegram – @Cryptaxbot

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.