راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رونمایی از توثیق الکترونیک با نشان بانک ملی ایران در اپلیکیشن ایوا

امکان صدور وثیقه و دریافت تسهیلات به‌صورت برخط از طریق سامانه توثیق الکترونیک هوشمند با سرویس «نشان بانک» بانک ملی ایران در اپلیکیشن ایوا فراهم شد.

به گزارش روابط عمومی پرداخت الکترونیک سداد، فاز نخست سامانه توثیق الکترونیک هوشمند با نام ستاره با ابلاغ بانک مرکزی، در سازمان بورس و اوراق بهادار رونمایی شد و ازاین‌پس متقاضیان تسهیلات می‌توانند از طریق سرویس نشان‌بانک در اپلیکیشن ایوا نسبت به انجام مراحل توثیق سهام خود اقدام کنند.

در فاز نخست سامانه ستاره متقاضیان تسهیلات می‌توانند انواع دارایی‌های خود از جمله سهام و انواع اوراق بهادار را به‌عنوان وثیقه برای ارائه به نهادها، بانک‌ها و سایر دستگاه‌های میزبان معرفی کنند. مهم‌ترین ویژگی سامانه توثیق الکترونیک هوشمند این است که فرایند وثیقه‌گذاری برای اخذ تسهیلات و ضمانت‌نامه‌های بانکی به‌سهولت و با استفاده از سرویس نشان ‌بانک در اپلیکیشن ایوا به صورت آنلاین انجام می‌شود.

بر اساس این گزارش، متقاضیان تسهیلات می‌توانند با مراجعه به اپلیکیشن ایوا و از طریق خدمت نشان‌بانک مراحل گواهی امضای دیجیتالی، انتخاب سهام موردنظر برای توثیق، میزان وثیقه و مرحله احراز هویت برای دسترسی به سهام انتخاب شده را کاملاً به‌صورت غیرحضوری و برخط انجام دهند.

گفتنی است، مراسم رونمایی از سامانه توثیق الکترونیک سهام صبح چهارشنبه پنجم مردادماه با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی، دادستان کل کشور، مدیران ارشد بانک ملی ایران و شرکت پرداخت الکترونیک سداد در محل سازمان بورس و اوراق بهادار برگزار و امکان بهره‌برداری از این خدمت برای متقاضیان از طریق سرویس نشان‌بانک در اپلیکیشن ایوا فراهم شد. همچنین دریافت‌کنندگان تسهیلات می‌توانند اعتبار دریافت شده را از طریق کارت‌خوان‌های پرداخت الکترونیک سداد که متصل به بانک ملی ایران هستند، استفاده کنند.

2 دیدگاه
  1. ناشناس می‌گوید

    فقط سهام عدالت میشه

  2. مهدی خانمرادی می‌گوید

    باسلام احترام در شرودرسهام بورس من دراپلکشن ایوا درسامانه بانک ملی با مشکل مواجه ودراین سهتم بورس من توسط افراهددهای سواستفاد کر ددر این مشکل ودرشماره09915090842

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.