راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

ازکی وام برای خرید قسطی خودرو اعتبار می‌دهد

ازکی ‌وام و لیزینگ پایا اعتبار در چهاردهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند. در نتیجه این همکاری شرایط خرید اقساطی خودرو به‌صورت آنلاین فراهم شد.

به گفته محمدمهدی مؤمنی؛ هم‌بنیان‌گذار ازکی‌وام، شرایط اقتصادی امروز، به گونه ایست که نه‌تنها خرید خودروی دسته اول و نو برای آحاد جامعه فراهم نیست، بلکه خرید خودروی دسته دوم هم دشوار شده است. ازکی‌وام که تجربه موفقی در زمینه فراهم‌کردن شرایط خرید اقساطی لوازم‌خانگی و کالای دیجیتال دارد، بر آن شده تا به بخش خودرو هم وارد شود.

او ادامه داد: «در همین راستا با شرکت پایا اعتبار برای ایجاد امکان خرید اقساطی خودرو مذاکراتی انجام دادیم تا کاربران، با حفظ شأن و شخصیتشان در فرایندی کاملاً دیجیتال، برای خرید قسطی خودرو اعتبار دریافت کنند.» مؤمنی تاکید کرد که این فرایند کاملاً  ساده  است و هیچ شباهتی با شرایط بانک‌ها برای اعطای اعتبار ندارد.

داوود کاغذگران رئیس هیئت‌مدیره پایا اعتبار با تأکید بر اینکه خودرو برای برخی از افراد، محل کسب‌وکار است، توضیح داد: «لیزینگ پایا اعتبار باهدف کمک به کسب‌وکارهای خانگی و داخلی زمینه ارائه تسهیلات خرد را فراهم کرده است. باتوجه‌به اینکه بخش خودرو نیاز جامعه و محل کسب‌وکار برخی افراد است، به این نتیجه رسیدیم علاوه بر اعطای اعتبار برای خرید کالای دیجیتال و لوازم‌خانگی  باید امکان خرید اقساطی خودرو هم فراهم کنیم.»

او همچنین تأکید کرد که تمام فرایندهای دریافت اعتبار به‌صورت دیجیتالی انجام می‌شود تا باری از دوش متقاضیان برداشته شود.

2 دیدگاه
  1. مبین می‌گوید

    کو کجا وام خرید خودرو میدین تو سایت همه چیز هست غیر از وام خرید خودرو تو سایتت خودرو را بی خیال حداقل سکه بزار طرف سکه بگیره به پولش کنه بره خودرو بگیره فقط در حد حرف نباشد سایتتون الان تو کشور هر مغازه ای که بری برای موبایل تبلت وغیر وام میده با یک چک ولی سایتی نیست که برای خودرو وام بده

  2. هانی می‌گوید

    هر چی جنس اشغال و بدرد نخور تو سایت شما هست حداقل با دیجی کالا فرداد ببندید شاید بدرد دونفر بخوره البته با این وام دیجی کالا بخاری و بخارپز میده

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.