راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مدیر تأمین مالی جمعی کارن کراد از دلایل حضور در نمایشگاه بورس،بانک و بیمه می‌گوید / به دنبال تعامل با بازار سرمایه

کارن کراد یک سامانه تأمین مالی جمعی است که از سال 1394 فعالیتش را آغاز کرده است، کارن کراد کارگزار رسمی تأمین مالی و سرمایه‌گذاری تحت حمایت و نظارت معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری است که به‌منظور آسان‌سازی فرایند جذب سرمایه، برای استارتاپ‌ها در تمامی حوزه‌ها تأسیس شده است.

این مجموعه که از طریق تأمین مالی جمعی متقاضیان سرمایه را به سرمایه‌گذارانی از میان جامعه متصل می‌کند، در چهاردهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی حضور دارد. کارن کراد در سالن 9-8 و در غرفه شماره 24 مستقر است.

علیرضا آقا احمدی مدیر تأمین مالی جمعی شرکت کارن کراد در خصوص حضور کارن کراد در نمایشگاه  بورس، بانک، بیمه  می‌گوید که شرکت نمایشگاه را فرصتی برای آشنایی بیشتر با سرمایه‌گذاران می‌داند.

به گفته آقا احمدی، کارن کراد متقاضیان سرمایه را که عمدتاً شرکت دانش‌بنیان و شرکت‌های درحال‌توسعه هستند را به سرمایه‌گذارانی از بدنه جامعه، متصل می‌کند. تمرکز کارن کراد همیشه بر متقاضیان سرمایه بوده، اما کارن کراد این بار نمایشگاه را فرصتی برای آشنایی با سرمایه‌گذاران دانسته و می‌خواهد با سرمایه گذارانی از طیف‌های متفاوت هم آشنا شود.»

او در ادامه به سرمایه‌گذاران حقیقی و حقوقی اشاره کرد و گفت: «با تمرکز بر سرمایه‌گذاران حقیقی و حقوقی، می‌خواهیم تأمین مالی جمعی را وارد بازار سرمایه کنیم و اهالی بازار سرمایه را هم به این سمت سوق دهیم.»

او درباره استقبال اهالی بازار سرمایه گفت: «برخی مسائل قانونی، مثل این قانون که شرکت‌های تأمین سرمایه اجازه ورود به حوزه کراد فاوندینگ ندارند، جلودار ماست اما در تلاشیم که موانع را هموار کنیم.»

آقا احمدی در پایان تصریح کرد که دغدغه اصلی ما این است که کرادفاوندینگ و تأمین مالی جمعی را در بین اهالی بازار سرمایه گسترش دهیم، این موضوع فرصت جذابی برای اقتصاد کشور، شرکت‌های دانش‌بنیان است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.