راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

غرفه‌های پیشنهادی راه‌پرداخت برای بازدید از چهاردهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه

از امروز دوم مرداد 1401 به مدت چهار روز چهاردهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی کشو برپا شده؛ نمایشگاهی که بیش‌تر بانام بورس، بانک، بیمه شناخته می‌شود و قصد دارد سطح کیفیت فعالیت‌های بانکداری، بیمه و بورس را در زمینه نحوه ارائه خدمات به مشتریان و مخاطبین را بالا ببرد و سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی را با شرکت‌های فعال در صنعت مالی آشنا کند.

این نمایشگاه که می‌تواند بستر آشنایی مدیران تاثیرگذار کشور با فعالان سه صنعت بورس، بانک، بیمه هم باشد، در چهاردهمین دوره خود، میزبان کسب‌وکارهای نوآوری است که در حوزه فناوری‌های مالی فعالیت می‌کنند. راه‌پرداخت  به عنوان رسانه تخصصی فناوری‌های مالی، برای بازدیدکنندگان نمایشگاه یک فهرست پیشنهادی از مجموعه‌های حاضر در چهاردهمین نمایشگاه بورس، بانک، بیمه تهیه کرده است؛ فرابوم، رمزینکس، والکس، آپ، رابین، گروه مالی شهر، کارن کراد که در سالن 9-8، آی‌تی‌ساز، فناوران اطلاعات خبره، ازکی، ازکی‌وام، مبین‌نت، بانک ملی، پرداخت الکترونیک سداد، بانک صادرات، پرداخت الکترونیک سپهر در سالن 7 مستقرند، شرکت‌هایی هستند که راه پرداخت بازدید از آنها را پیشنهاد می‌کند و جزئیات آن را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

شرکتسالنشماره غرفه
آپ8-953
والکس 8-9 54
رمزینکس 8-9 46
فرابوم 8-9 47
کارگزاری هوشمند رابین 8-9 55
گروه مالی شهر 8-9 4
کارن کراد 8-9 24
بانک ملی ایران 719
آی‌تی‌ساز717
فناوران اطلاعات خبره723
ازکی710
ازکی‌وام710
مبین‌نت721
بانک صادرات718

پی‌نوشت: لازم به ذکر است دو شرکت پرداخت الکترونیک سپهر و پرداخت الکترونیک سداد به ترتیب در غرفه‌هایی مشترک با بانک صادرات و بانک ملی در چهاردهمین دوره نمایشگاه بورس، بانک، بیمه حضور دارند. ایرانسل سازمانی هم از دومین روز نمایشگاه با محوریت استفاده کارگزاری‌ها از شبکه امن همراه ایرانسل (سرویس VPN سازمانی) در غرفه کارگزاری هوشمند رابین مستقر خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.