راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

با استعفای فطانت فرد، شعبان مرادی سرپرست بانک آینده شد

محمد فطانت‌فرد، از مدیرعاملی بانک آینده استعفا داد و‌ سرپرستی بانک آینده تا برگزاری مجمع‌عمومی و تعیین اعضای جدید هیئت‌مدیره و مدیرعامل، به شعبان مرادی محول شد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک آینده، پس از پذیرفته شدن استعفای محمد فطانت‌فرد که سمت مدیرعاملی بانک آینده را بر عهده داشت، شعبان مرادی بر حسب مصوبه هیئت‌مدیره بانک، تا برگزاری مجمع‌عمومی سرپرستی بانک آینده را بر عهده گرفت.

شعبان مرادی، دراین‌خصوص گفته است که چنین تغییراتی در سازمان‌های پویای امروز، طبیعی است و حتماً تلاش خواهیم کرد با توکل به خداوند متعال و اتکا به ظرفیت‌های سرمایه انسانی و دارایی‌های ارزشمند بانک آینده، مضاف بر حمایت و پشتیبانی سهام‌داران، مشتریان و ذی‌نفعان بانک، گام‌های مؤثر و مستمری در جهت اعتلای موقعیت بانک آینده در شبکه بانکی برداریم.

مرادی ضمن آرزوی موفقیت برای فطانت فرد، اعلام کرد که اولویت اصلی او و همکاران به ثمر رساندن افزایش سرمایه بانک از محل تجدید ارزیابی دارایی‌های بانک و سرمایه‌گذاری‌ها خواهد بود.

به گفته او، بانک آینده همواره کوشیده تا در صنعت بانکداری و شبکه بانکی کشور بتواند با ایفای صحیح نقش خود به ماموریت‌‌های حرفه‌ای خود برای نیل به اهداف مدنظر عمل کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.