راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

همه چیز در مورد تلفنبانک بانک خاورمیانه / راهنمای آموزشی

khavarmianeسرویس تلفنبانک بانک خاورمیانه به منظور گسترش بانکداری الکترونیکی ۲۴ ساعته راه اندازی گردیده و برای مشتریان این امکان را فراهم می‌کند که به صورت شبانه روزی برخی از امور بانکی خویش را از طریق تلفنبانک بانک خاورمیانه به انجام رسانند. شما می‌توانید از طریق تماس با شماره ۴۲۵۵۷ از خدمات تلفنبانک بهره مند گردید.

.

روش‌های ورود به تلفنبانک بانک خاورمیانه

برای ورود به تلفنبانک بانک خاورمیانه، پس از شماره‌گیری ۴۲۵۵۷ می‌توانید یکی از روش‌های زیر را انتخاب نمایید:

  1. کلید یک: ورود با شماره کارت
  2. کلید دو: ورود با شماره سپرده
  3. کلید سه: ورود با نام کاربری
  4. کلید چهار: ورود با شماره مشتری
  5. کلید پنج: ورود به عنوان مهمان

.

خدمات ارائه شده در تلفنبانک بانک خاورمیانه

پس از شماره‌گیری ۴۲۵۵۷ و انتخاب یکی از روش‌های ورود ( به جز ورود به عنوان مهمان) می‌توانید از خدمات زیر بهره ببرید:

  • مدیریت سپرده شامل شامل اعلام موجودی، اعلام صورت حساب
  • انتقال وجه عادی (بین حساب‌های بانک خاورمیانه)
  • پرداخت قبض
  • مدیریت تسهیلات
  • خدمات عمومی شامل ارائه شبای حساب و اعلام نرخ ارز
  • عملیات چک ( اعلام وضعیت چک‌های دسته چک مورد نظر)
  • عملیات کارت
  • تغییر تنظیمات پیش فرض (شامل تغییر شماره سپرده پیش فرض، تغییر نام کاربری، تغییر رمز اول و دوم تلفنبانک بانک خاورمیانه)

.

ورود به عنوان مهمان به تلفنبانک بانک خاورمیانه

برای ورود به عنوان مهمان، کافی است شماره ۴۲۵۵۷ را شماره‌گیری و عدد ۵ را انتخاب کنید. سپس می‌توانید از خدمات زیر بهره ببرید:

  1. کلید یک: دریافت شماره شبا
  2. کلید دو: دریافت نرخ ارز
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.