پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
همه چیز در مورد تلفنبانک بانک خاورمیانه / راهنمای آموزشی
سرویس تلفنبانک بانک خاورمیانه به منظور گسترش بانکداری الکترونیکی 24 ساعته راه اندازی گردیده و برای مشتریان این امکان را فراهم میکند که به صورت شبانه روزی برخی از امور بانکی خویش را از طریق تلفنبانک بانک خاورمیانه به انجام رسانند. شما میتوانید از طریق تماس با شماره 42557 از خدمات تلفنبانک بهره مند گردید.
.
روشهای ورود به تلفنبانک بانک خاورمیانه
برای ورود به تلفنبانک بانک خاورمیانه، پس از شمارهگیری 42557 میتوانید یکی از روشهای زیر را انتخاب نمایید:
- کلید یک: ورود با شماره کارت
- کلید دو: ورود با شماره سپرده
- کلید سه: ورود با نام کاربری
- کلید چهار: ورود با شماره مشتری
- کلید پنج: ورود به عنوان مهمان
.
خدمات ارائه شده در تلفنبانک بانک خاورمیانه
پس از شمارهگیری 42557 و انتخاب یکی از روشهای ورود ( به جز ورود به عنوان مهمان) میتوانید از خدمات زیر بهره ببرید:
- مدیریت سپرده شامل شامل اعلام موجودی، اعلام صورت حساب
- انتقال وجه عادی (بین حسابهای بانک خاورمیانه)
- پرداخت قبض
- مدیریت تسهیلات
- خدمات عمومی شامل ارائه شبای حساب و اعلام نرخ ارز
- عمليات چک ( اعلام وضعیت چکهای دسته چک مورد نظر)
- عمليات کارت
- تغییر تنظیمات پیش فرض (شامل تغییر شماره سپرده پیش فرض، تغییر نام کاربری، تغییر رمز اول و دوم تلفنبانک بانک خاورمیانه)
.
ورود به عنوان مهمان به تلفنبانک بانک خاورمیانه
برای ورود به عنوان مهمان، کافی است شماره 42557 را شمارهگیری و عدد 5 را انتخاب کنید. سپس میتوانید از خدمات زیر بهره ببرید:
- کلید یک: دریافت شماره شبا
- کلید دو: دریافت نرخ ارز