راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رونمایی از راه‌کار در اتاق بازرگانی بین‌المللی / راه‌کار می‌خواهد یک کارخانه‌ نوآوری رسانه‌ باشد

در جلسه‌ کمیته اقتصاد دیجیتال اتاق بازرگانی بین‌المللی که با حضور برخی فعالان کسب‌وکارهای نوآورانه و به میزبانی احمد عبداله‌زاده برگزار شد، مدیران هلدینگ راه‌کار بخش‌های مختلف این کسب‌وکار رسانه‌ای را تشریح کردند. در این نشست که در ساختمان قدیم اتاق بازرگانی ایران برگزار شد، در ابتدا عبداله‌زاده با اشاره به حوزه فعالیت اتاق بازرگانی بین‌المللی تأکید کرد تلاش برای پیوند فعالیت کسب‌وکارهای مختلف از جمله کسب‌وکارهای نوآور ایرانی با مجامع بین‌المللی یکی از اهداف این اتاق است.

عبداله‌زاده برگزاری نشست‌های تخصصی به‌منظور آشنایی و شبکه‌سازی کسب‌وکارها با یکدیگر را در راستای تقویت اکوسیستم اقتصاد نوآوری کشور عنوان و تأکید کرد حوزه‌هایی چون رمزارز و بلاکچین از این منظر برای این اتاق دارای اهمیت ویژه‌ای هستند.

در ادامه این نشست محمدرضا جمالی، مدیرعامل نبض‌‌افزار ضمن اشاره به اهمیت استفاده از فرصت‌های هم‌افزایی شرکت‌های نوآور از رضا قربانی، بنیان‌گذار هلدینگ رسانه‌ای راه‌کار درخواست کرد در ارائه‌ای به معرفی فعالیت‌ها و بخش‌های مختلف این کسب‌وکار بپردازد.

در ادامه قربانی با اشاره به فلسفه شکل‌گیری «راه‌کار» از چشم‌انداز آن به‌عنوان یک مدیافکتوری یا کارخانه نوآوری رسانه یاد کرد و گفت: «در مجموعه راه‌کار محصولات و کسب‌وکارهایی چون هفته‌نامه کارنگ، سایت راه پرداخت، ماهنامه عصر تراکنش، هفته‌نامه رمزارز، انتشارات و فروشگاه وجود دارند. ما یک کمپانی تولید رسانه و محتوای کسب‌وکاری هستیم که مخاطبان آن فعالان حوزه‌های فناوری و نوآوری هستند. به‌طور خاص تمرکز ما بر حوزه‌های مالی و کسب‌وکارهای مرتبط با آنهاست. ما بستر انتشار خبرها و نظرها، دیدگاه‌ها، تحقیقات بازار، دیتاهای قابل اتکا و خلق فرصت‌های شبکه‌سازی برای فعالان عرصه‌های اقتصاد نوآوری هستیم.»

قربانی با تأکید بر اینکه راه‌کار با راه پرداخت شروع شد، با عصر تراکنش ادامه یافت و با کارنگ و رمزارز جان گرفت، گفت: «انتشارات راه پرداخت حلقه تکمیلی این زنجیره بود. در ادامه در حوزه‌های بیمه دیجیتال، لندتک، پرداخت، ولث‌تک، بانکداری، گردشگری و سلامت نیز رسانه‌هایی راه‌اندازی می‌شود. راه‌کار با حضور روزنامه‌نگاران تخصصی به‌دنبال ایجاد فرهنگی در فضای رسانه‌ای است که تمرکزش بر ارزش‌آفرینی و ارزش‌آفرینان است.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.