راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

ارزی لند آغاز به کار کرد / امکان خرید ارز دیجیتال به‌صورت ریالی و بدون نیاز به تتر

اول پرداخت به صورت رسمی سرویس خریدوفروش آنی ارز دیجیتال خود را با عنوان ارزی لند معرفی کرده و این سرویس فعالیت رسمی خود را از اول تیر ماه آغاز کرده است.

سامانه اول پرداخت باهدف اجرای یک سیستم بهبودیافته و کارآمد برای خریدوفروش آنی ارز دیجیتال و شارژ کیف پول ارزهای دیجیتال اقدام به ارائه پلتفرم ارزی لند کرده است تا کاربران و فعالان حوزه ارزهای دیجیتال قادر به استفاده از مزایا و ویژگی‌های بهبودیافته و پیشرفته این سرویس باشند.

علی جلالیان، مدیر اجرایی شرکت پردازش کاران تجارت یاشار، در خصوص این موضوع گفت: «ایده طراحی و به‌کارگیری پلتفرم ارزی لند از نیمه سال گذشته در دستور کار قرار گرفت و اکنون مفتخر هستیم تا این پلتفرم را به جامعه کریپتوکارنسی ایران معرفی کنیم. پلتفرم ارزی لند، یک پلتفرم خریدوفروش آنی ارز دیجیتال و ثبت سفارش خودکار کریپتوکارنسی است که کاربران می توانند از مزایای دیگر این پلتفرم هم بهره‌مند شوند. در حال حاضر، حدود 100 ارز دیجیتال محبوب و شناخته شده در این پلتفرم به کاربران ارائه می‌شود. این ارزها بر اساس فاکتورهایی مانند اعتبار و حجم بازار انتخاب شده‌اند و از جمله کریپتوکارنسی‌های پرطرفدار به شمار می‌آیند.»

جلالیان در ادامه افزود: «پلتفرم ارزی لند در کنار ارائه خدمات مبتنی بر خریدوفروش آنی ارز دیجیتال شارژ کیف پول ارزهای دیجیتال، از مزایای مهم دیگری برخوردار است. در این پلتفرم موجودی حساب کاربر در کیف‌پول وب‌سایت نگهداری نمی‌شود، همچنین کاربران نیازی به خرید آنی تتر برای تهیه ارز دیجیتال موردنظر خود را نخواهند داشت و می‌توانند تنها با واریز ریالی هزینه، در کوتاه ترین زمان ارز دیجیتال موردنظر خود را دریافت کنند. کاربران با استفاده از این سیستم می‌توانند در کمتر از 60 ثانیه ارز دیجیتال خریداری شده خود را در اختیار داشته باشند؛ همچنین در پی عملیات نیازی به پرداخت کارمزد برای تبدیل، نخواهند بود.»

مدیر اجرایی شرکت پردازش کاران در ادامه صحبت‌های خود گفت: «از مهم‌ترین مزایای ارزی لند این است که کاربران قادر خواهند بود ارز موردنظر خود را به‌صورت خودکار خریداری کرده و آن را به هر کیف پول دیجیتالی که مدنظر دارند، انتقال دهند. با استفاده از این سیستم، شارژ کیف پول ارزهای دیجیتال بسیار سریع‌تر و آسان تر صورت می‌گیرد. ارزی لند بستری را فراهم کرده تا کاربران درصف پرداخت انتظار نکشند و به سرعت به خدمات خود دسترسی پیدا کنند. کاربرانی که مراحل احراز هویت و ایجاد حساب کاربری خود را در سایت اول پرداخت طی کرده و واجد شرایط استفاده از خدمات اول پرداخت باشند، نیازی به احراز هویت مجدد برای استفاده از پلتفرم ارزی لند نخواهند داشت. او در مورد نحوه اعتماد کاربران به ارزی لند اشاره کرد: «اگرچه دارایی کاربران به والت موردنظر آن‌ها واریز می شود و شارژ کیف پول ارزهای دیجیتال به‌صورت آنی صورت می‌گیرد، اما همه این مراحل با امنیت کامل انجام می‌گیرد. در نظر داشته باشید که همه پرداخت‌ها و نقل و انتقالات پول در اول پرداخت و ارزی لند با رعایت نکات امنیتی در بالاترین سطح صورت خواهد گرفت. کاربران می‌توانند برای دریافت مشاوره و راهنمایی های بیشتر با پشتیبانی ارزی لند از ساعت 9 صبح تا 12 شب در ارتباط باشند».

پروژه ارزی لند در دو فاز اجرا خواهد شد که فاز اول آن قابلیت ثبت سفارش را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و همچنین اندیکاتورهای کاربردی برای تحلیل و بررسی بازار در نظرگرفته شده است که کاربران می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. در فاز بعدی ارزی لند، قابلیت هایی نظیر سیستم حد ضرر، ربات‌های معامله‌گر‌و‌بازارP2P تتر‌و‌ریال دراختیار کاربران قرارخواهد گرفت.

به گفته جلالیان در فاز دوم ارزی لند، بستر سوآپ و دی‌اپ با احراز هویت ایرانی در دستور کار قرار خواهد گرفت تا کاربران ایرانی بدون نیاز به صرافی‌های خارجی قادر به خریدوفروش آنی ارز دیجیتال، شارژ کیف پول ارزهای دیجیتال و خرید آنی تتر TRC باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.